کد خبر : 1651424 | 03 آذر 1398 ساعت 17:10 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با سه دفاع مرکزی؛

ترکیب پرریسک منصوریان مقابل فولادخوزستان

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با سیستم 3 دفاعه تیمش را مقابل فولادخوزستان آرایش داده است.

ترکیب پرریسک منصوریان مقابل فولادخوزستان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ نوزدهم در هفته یازدهم امروز از سر گرفته می شود و در یکی از مهم ترین بازی ها تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر از شاگردان جواد نکونام پذیرایی می کند.


علیرضا منصوریان که از 10 بازی اخیرش، 4 تساوی، یک پیروزی و 5 شکست را در کارنامه اش می بیند، پیش از این نیز تغییراتی در شیوه بازی و چیدمان نفراتش انتخاب کرده بود؛ تغییراتی که در مقابل فولادخوزستان هم ادامه پیدا کرده و منصوریان تیمش را با سه مدافع میانی راهی میدان کرده است. محمدزاده، نژاد مهدی و هادی محمدی سه مدافع مرکزی سبزپوشان اصفهانی، معمولا به صورت همزمان در ترکیب تیم حضور نداشتند که این موضوع در دیدار برابر فولادخوزستان رخ داده است.


به نظر می رسد سیستم مورد نظر علیرضا منصوریان 1-6-3 باشد؛ چرا که ارسلان مطهری تک مهاجم هدف این تیم به شمار می رود و نفرات زیر را راهی میدان کرده است.


معراج اسماعیلی- محمد  نژاد مهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، قاسم حدادی فر، علیرضا منظمی، مسعود ابراهیم زاده، ارسلان مطهری و مهدی مهدی پور.

 

البته باید تا شروع بازی که از ساعت 17:30 دقیقه در فولادشهر آغاز می شود، منتظر بمانیم تا ببینیم بازیکنان ذوب آهن دقیقا با چه شیوه ای در زمین آرایش پیدا می کنند.

دیدگاه‌ها