کد خبر : 1651510 | 04 آذر 1398 ساعت 09:04 | 196.5K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت کاوه علامت سئوال بزرگ بلژیکی ها

تاخت و تاز شارلروا با جادوی ایرانی ها

برای ششمین هفته متوالی شارلروا روی نوار شکست ناپذیری گام برداشت تا با کسب 28 امتیاز در پایان هفته شانزدهم با جادوی ستاره های ایرانی جایگاه چهارم جدول را به تسخیر خود در آورد.

تاخت و تاز شارلروا با جادوی ایرانی ها

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی هفته شانزدهم ژوپیرلیگ به میزبانی سن ترویدن در ورزشگاه نیمه خالی این باشگاه قدیمی بلژیک برگزار شد، جایی که گورخرها با جادوی دو ستاره تکنیکی و ویرانگر خود به پنجمین برد در شش بازی گذشته رسیدند تا از حیث آماری بالاتر از تمام مدعیان این فصل قرار بگیرند.


شارلروا در حالی فصل را آغاز کرد که بدون ستاره های ایرانی خود نتایج پرفراز و نشیبی با مربی جوان فرانسوی کسب و تا رده های دوازدهم سیزدهم جدول سقوط کرد اما از شش بازی قبل با اضافه شدن دو ستاره ایرانی یعنی علی قلی زاده که تازه از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود و همین طور کاوه رضایی دوباره اوج گرفته و روند حرکتی این تیم به شکل اعجاب آوری تغییر کرد.

 

1453628


شب گذشته شارلروا در حالی پنجمین برد در شش بازی گذشته را جشن گرفت که هر سه گل این تیم روی نبوغ زوج ملی پوش ایرانی به ثبت رسید. به نوشته DH بلژیک تکنیک علی قلی زاده با تمام کنندگی کاوه همان پادزهر گم شده کریم بالحسین فرانسوی برای بازگرداندن اعتماد به نفس به تیمش بود که حالا با این اتفاق کمتر تیمی حاضر به رویارویی با گورخرها در ژوپیرلیگ است.


در نیمه اول این بازی هم شارلروا فرصت برای گلزنی داشت هم سن ترویدن اما بازی بدون گل به پایان رسید تا در نیمه دوم نوبت به جادوگران ایرانی برسد تا مثل تمام شش بازی گذشته سرنوشت بازی را رقم بزنند. از گل علی قلی زاده که روی یک حرکت تکنیکی و ناب ایرانی در گوشه دروازه میزبان جا گرفت تا دو فرار دیدنی کاوه از عمق دفاع حریف کار را برای سن ترویدن تمام کرد. نکته قابل تامل برای رسانه های بلژیکی به شادی نکردن کاوه بعد از دبل مقابل سن ترویدن بود، جایی که سرمربی فرانسوی با طعنه خاصی به این سئوال خبرنگاران در نشست خبری پاسخ داد.

 

1453625


بالحسین که خود نیز از دلیل اصلی شادی نکردن مهاجم ایرانی بی خبر بود در پاسخ به خبرنگار شبکه rtbf گفت:« نمی دانم چرا کاوه شادی نکرد(باخنده) شاید به این خاطر که در گذشته پیراهن سن ترویدن را برتن داشته نخواسته است بعد از گلزنی به این تیم شادی کند!». مربی جوان فرانسوی با بیان این که قطعا دلیل شادی نکردن کاوه بعد از دبل را جویا می شود از روند شاگردانش در شش هفته گذشته ابراز رضایت کرد و گفت: «حالا به همان تیمی تبدیل شدیم که می خواستم. تیمی دارم با اعتماد به نفس، دونده، جنگنده و نترس که برای هر دقیقه از بازی خود برنامه دارد».

 

1453624


کریم بالحسین در نشست خبری خود وقتی با سئوالات پرشماری پیرامون درخشش دو ستاره ایرانی روبرو شد این گونه شاگردانش را توصیف کرد: «قلی زاده از تکنیکی بهره می برد که کمتر بازیکنی در لیگ از آن برخوردار است. همان طور کاوه رضایی که با دوندگی و جنگندگی از همه مهم تر تمام کنندگی فوق العاده ای بهره می برد و مکمل فوق العاده ای برای علی است. البته تیم ما وابسته به یک یا دو بازیکن نیست مثلا در همین بازی باید از رهبری فوق العاده موریوکا در میانه میدان نیز به نیکی یاد کنیم که دو گل کاوه را ساخت».

 

1453626


رسانه های بلژیکی در پوشش اخبار آخرین بازی هفته شانزدهم ژوپیرلیگ به عملکرد دو ستاره ایرانی شارلروا نمرات فوق العاده ای دادند تا جایی که کاوه رضایی با کسب نمره 8 از سوی سایت sudinfo به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی و کاندیدای بازیکن برتر هفته ژوپیرلیگ شد. همچنین علی قلی زاده هم از این سایت نمره 7.5 گرفت تا دومین بازیکن برتر شارلروا مقابل سن ترویدن لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها