کد خبر : 1651553 | 04 آذر 1398 ساعت 10:42 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

نه بلیت هواپیما خریدند، نه هتل رزرو کرده اند

سفر پارس جنوبی به بوشهر در هاله ای از ابهام

تیم پارس جنوبی جم برای سفر به بوشهر با مشکل مالی مواجه شده است.

سفر پارس جنوبی به بوشهر در هاله ای از ابهام

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان فراز کمالوند بعد از لغو مسابقه هفته یازدهم شان مقابل پیکان تهران حالا در هفته دوازدهم روز جمعه باید به بوشهر بروند و با شاهین دیدار کنند. با این وجود اما مشکلات مالی پارس جنوبی باعث شده تا سفر این تیم به بوشهر در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.


با وجود اینکه فقط 3 روز تا زمان سفر پارسی ها به بوشهر باقی مانده اما مسئولان باشگاه به دلیل نبود پول هنوز نه بلیت هواپیما برای این سفر تهیه کرده اند و نه هتل خود را رزرو کرده اند. اتفاقی که با توجه به احتمال پر شدن پرواز ها می تواند پارس جم را با مشکل جدی مواجه کند.


پارس جنوبی که یکی از تیم های نفتی فوتبال ایران محسوب می شود، بعد از نامه وزیر نفت مبنی بر عدم حمایت مالی از تیم های تحت پوشش این وزارتخانه با مشکلات پشتیبانی متعددی مواجه شده است. اتفاقی که باعث شد حتی هزینه سفر به مشهد برای بازی گذشته این تیم مقابل شهرخودرو را نیز یکی از اعضای این تیم پرداخت کند و جالب اینکه او هنوز هم پول خود را از باشگاه نگرفته است.


در این خصوص از روزهای گذشته قرار بوده تا مبلغی در حدود 300 میلیون تومان برای اداره امور جاری پارس جنوبی به حساب باشگاه بیاید اما این اتفاق هم رخ نداده و حالا مشخص نیست چه آینده ای در انتظار زنبورهای جنوبی فوتبال ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها