کد خبر : 1651569 | 04 آذر 1398 ساعت 11:49 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

سهیل مهدی: منتظر اعلام نظر شورای تامین هستیم

دیدار نود ارومیه- تراکتور همچنان رو هوا!

با وجود اینکه یکروز بیشتر تا دیدار نود ارومیه و تراکتور تبریز در جام حذفی باقی نمانده اما مکان برگزاری این مسابقه مشخص نیست!

به گزارش "ورزش‌سه"، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ سه شنبه پنجم آذرماه نود ارومیه از یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان تراکتور خواهد بود. دیداری که اولین دربی آذربایجان به شمار می رود که خارج از تبریز و به میزبانی نود ارومیه برگزار می شود.


این دو تیم قبل از شروع مسابقات لیگ یک دیدار دوستانه در تبریز برگزار کردند و اکنون یک دیدار رسمی به میزبانی نود ارومیه که هنوز تا 24 ساعت مانده به این دیدار محل برگزاری آن بطور قطعی اعلام نشده است. استادیوم تختی و شهید باکری دو استادیوم ارومیه هستند که ظاهرا هیچکدام شرایط برگزاری این دیدار مهم را ندارند تا محل برگزاری این دیدار تبدیل به اصلی ترین دغدغه مسئولین برگزاری این دیدار باشد.

 

1453671


ارومیه یک استادیوم پیر در وسط شهر دارد که ظرفیت آن ظاهرا 5 هزار نفر است ولی در عمل شرایط میزبانی بیش از 2 الی 3 هزار نفر را ندارد. استادیوم تختی که سالها از آخرین ترمیم آن گذشته است قطعا با فنس های پوسیده و سکو های پیر توانایی میزبانی از تراکتور که طرفداران زیادی در ارومیه دارد را نمی تواند داشته باشد و البته چمن طبیعی که صدای لیگ یکی را هم درآورده، چه برسد ستاره های گرانقیمت تراکتور.


استادیوم تختی با استاندارد های جدید آشنا نیست و در آن جایگاهی با عنوان جایگاه ویژه و یا جایگاه خبرنگاران تعریف نشده است و در دیدارهای نود ارومیه در لیگ یک نیز چیزی تحت عنوان امکانات رسانه ای تدارک دیده نمی شود و در صورت بروز اختلال در اینترنت های همراه این استادیوم به اینترنت ثابت تجهیز نشده است.

 

1453667


رختکن های دو تیم نیز از شرایط استانداردی برخوردار نیست و هواداران با کوچکترین زحمتی میتوانند خود را به رختکن دو تیم برسانند و هر چند در این تراکتوری ها محبوب هستند با هر نتیجه ای تشویق خواهند شد ولی از روی دوست داشتن نیز دسترسی تماشاگران به رختکن تیم میتواند فاجعه آمیز باشد.


ورزشگاه شهید باکری دیگر استادیومی است که با ظرفیت 15 هزار نفری در هفته های اخیر مجددا طی مراسمی افتتاح شده است. استادیومی دارای صندلی روی سکوها و از لحاظ ساختاری داری جایگاه ویژه و جایگاه خبرنگاران است ولی تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری در آن تدارک دیده نشده است. البته این ملزومات با مشخص بودن جایگاه خبرنگاران می تواند درصورت تمایل مسئولین در کمتر از یک روز تدارک دید ولی چمن این استادیوم مصنوعی است و دیگر امکاناتی که از وجود یا عدم وجود آن اطلاعی در دسترس نیست.

 

1453668


احتمالا استادیوم شهید باکری با توجه به جدید الاحداث بودن مشکل امنیتی نداشته باشد ولی تا به حال این استادیوم میزبان هیچ دیدار رسمی نبوده تا از کمبود های آن اطلاعاتی وجود داشته باشد که همین کمبود ها موجب شده است که فعلا مسئولین برگزاری این استادیوم را برای برگزاری این دیدار تائید نکنند.


در چنین شرایطی اما گفته می شود که بازی فردای نود ارومیه و تراکتور به شهر سلماس برود. در این خصوص گفته می شود پیشنهاد برگزاری این دیدار در شهر سلماس به مسئولین برگزاری داده شده است که برای تحقق این موضوع با اما و اگر های بزرگی روبه رو هستیم.

 

1453669


استادیوم 6 هزار نفری شهرستان سلماس در سفر اخیر رئیس جمهور به تبریز از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شده است و به وجود پروسه ساخت طولانی و ده ساله آن دارای چمن طبیعی نیست و با چمن مصنوعی به بهره برداری رسیده است و با توجه به اینکه این شهرستان هیچ تیم فوتبال حرفه ای ندارد، این دیدار به عنوان یک افتتاحیه رسمی و عمومی مطرح شد ولی در همان مرحله پیشنهاد باقی ماند.


درباره محل برگزاری دیدار تراکتور و نود ارومیه با سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ صحبت کردیم که او به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «منتظر اعلام نظر شورای تامین در این خصوص هستیم. هنوز محل برگزاری بازی نود ارومیه و تراکتور مشخص نیست و قرار شده امروز نتیجه نهایی به ما اعلام شود.»

 

1453672


وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال لغو بازی نود و تراکتور وجود دارد، بیان کرد: «هنوز این احتمال وجود ندارد.»


باید منتظر ماند و دید طی ساعات آینده چه تصمیمی درباره محل برگزاری دیدار نود ارومیه و تراکتور اتخاذ می شود.

 

1453670

دیدگاه‌ها