کد خبر : 1651596 | 04 آذر 1398 ساعت 13:38 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم شورای تامین:

نود - تراکتور؛ بدون تماشاگر در ارومیه

با نظر شورای تامین استان آذربایجان غربی، دیدار تیم های نود ارومیه و تراکتور تبریز بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

نود - تراکتور؛ بدون تماشاگر در ارومیه

به گزارش "ورزش سه"، فردا دو تیم آذربایجانی فوتبال ایران در چارچوب رقابت های جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی که در بین هواداران دو تیم به دربی برادری مشهور است، توجه بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی را به خود جلب کرده و همچنین هواداران تبریزی هم قصد داشتند تا از شهر خود برای تماشای بازی به ارومیه بروند.

 

ساعاتی قبل خبری مبنی بر فروش کاغذی بلیت این مسابقه در رسانه ها منتشر شد و حتی یک منبع خبری در هیئت فوتبال آذربایجان غربی نیز این موضوع را تائید کرد اما سپس در جلسه شورای تامین قرار بر این شد که بازی بدون تماشاگر برگزار شود. همچنین پس از کش و قوس های فراوان تصمیم شورای تامین این است که ورزشگاه باکری ارومیه میزبان این مسابقه باشد.

 

نکته جالب این است که نود ارومیه صدرنشین لیگ یک امیدوار بود با اتکا به حمایت هواداران خود برای تراکتور مشکل ساز شود اما حالا دربی برادری باید در استادیوم خالی از تماشاگر به انجام برسد.

 

سازمان لیگ نیز با تائید این خبر نوشت: مسابقه دو تیم نود ارومیه و تراکتور از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۹۹-۹۸ روز سه شنبه ۵ آذر ۹۸ ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید باکری شهر ارومیه و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

دیدگاه‌ها