کد خبر : 1651601 | 04 آذر 1398 ساعت 15:06 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان و یک دردسر شیرین برای انتخاب ترکیب رئال

درخشش هافبک رئال مادرید طی هفته های اخیر ممکن است زین الدین زیدان را مجبور به تغییر تاکتیک کند.

زیدان و یک دردسر شیرین برای انتخاب ترکیب رئال

به گزارش "ورزش سه"، هافبک های رئال مادرید در چند بازی اخیر عملکرد درخشانی داشته اند؛ موضوعی که ممکن است زین الدین زیدان را مجبور به تغییر تاکتیک کند. رئال در مقطع کنونی با سیستم 3-3-4 بازی می کند اما درخشش هافبک های این تیم می تواند باعث تغییر این سیستم شود. با این وجود اما باز هم به نظر نمی رسد که زیدان در بازی های آینده راضی به تغییر در سیستم مورد علاقه خود شود.

 

با برگشتن ادن هازارد به فرم فوق العاده خود و همچنین نمایش های عالی کریم بنزما، به نظر می رسد که جایگاه این دو نفر را هیچ چیزی تهدید نمی کند. در سمت راست هجومی اما ممکن است تغییراتی حاصل شود ولی زیدان اگر بخواهد این کار را انجام دهد باید تیمش را با چهار هافبک روانه زمین کند.

 

 

1453344

 

 

لوکا مودریچ در حال حاضر جایگاه رودریگو و گرت بیل را به سختی تهدید می کند؛ این در حالی است که به نظر می رسد تونی کروس، کاسمیرو و فدریکو والورده جایگاه ثابتی در ترکیب لوس بلانکوس داشته باشند. تغییرات احتمالی ترکیب زیدان روز سه شنبه و در بازی با پاری سن ژرمن آشکار خواهد شد. کروس مقابل رئال سوسیداد استراحت کرد بنابراین احتمالا در ترکیب اصلی مقابل پی اس جی حضور خواهد داشت اما قطعا زیدان نیز نمی تواند از عملکرد خوب مودریچ به راحتی گذر کند.

دیدگاه‌ها