کد خبر : 1651622 | 04 آذر 1398 ساعت 15:40 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاملا پرسپولیس را آنالیز کرده ایم؛

سراج: الان تغییر سرمربی تیم ملی منطقی نیست

مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت بازیکنان این تیم قول داده اند بدون توجه به مشکلات مالی به مصاف پرسپولیس بروند.

سراج: الان تغییر سرمربی تیم ملی منطقی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بهنام سراج مربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: آقای اسکوچیچ عذرخواهی کردند. تمرین با نشست خبری تداخل داشت و ایشان نتوانست در این کنفرانس حضور پیدا کند. بازی حذفی برای ما خیلی مهم است. ما در لیگ برتر به جز بازی آخر نتایج خوبی گرفته ایم. امیدوارم با تدابیری که سرمربی اندیشیده بتوانیم از این مرحله عبور کنیم و این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: آخرین بازی پرسپولیس را کاملا آنالیز کرده ایم و تمرینات خود را بر اساس این بازی انجام دادیم. تمرین‌های ما با وقفه انجام شده بود و زیاد تمرین نداشتیم اما در هفته اخیر تمرینات منظمی داشتیم. به غیر از کاپیتان تیم، بقیه بازیکنان تیم در آمادگی کامل قرار دارند.

 

سراج در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: مسئولان باشگاه شبانه‌روز تلاش می‌کنند مشکلات باشگاه حل شود. تنها تیمی که تا به حال دریافتی نداشته، صنعت نفت آبادان است و ما در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکلات موجود را حل کنیم. بازیکنان قول دادند که مشکلات مالی را فراموش کنند و با تمام انگیزه و روحیه این بازی را انجام دهند.

 

مربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوالی درباره شرایط این روزهای تیم ملی و شایعه تغییر سرمربی تیم گفت: اگر احساسی عمل کنیم می‌توانیم مربی تیم ملی را عوض کنیم اما منطقی‌اش این است که مربی تیم ملی در شرایط و زمان حاضر نباید عوض شود.

دیدگاه‌ها