کد خبر : 1651632 | 04 آذر 1398 ساعت 16:26 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

گرت به رئال توهین نکرد

کورتوا: قضیه بیل فقط یک شوخی بود

تیبو کورتوا گلر رئال در نشست خبری بازی با پی اس جی به دفاع از گرت بیل در مقابل حواشی اخیر پرداخت.

کورتوا: قضیه بیل فقط یک شوخی بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا از سری مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود. بازی فردا یک جدال انتقامی برای کهکشانی ها به حساب می آید چرا که رئال مادرید در بازی مرحله رفت با سه گل مقابل تیم فرانسوی شکست خورده بود و قطعا انگیزه های فراوانی برای پیروزی مقابل پاری سن ژرمن خواهد داشت. همچنین رئال مادرید در صورت پیروزی در بازی فردا صعود خود را به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا قطعی خواهد کرد.

 

 

1453748

 

 

تیبو کورتوا دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن شرکت کرد.

 

بازی فردا مقابل پاری سن ژرمن؟

 

پی اس جی باشگاه بزرگی است و قطعا بازی بسیار سختی مقابل آن ها خواهیم داشت. زمانی که در چلسی بودم آن ها به دنبال جذب من بودند اما حالا کاملا به رئال مادرید فکر می کنم و در این جا خوشحال هستم.

 

انتقادات در گذشته و بهبود شرایط در مقطع فعلی؟

 

شما نباید به عنوان یک دروازه بان اعتماد به نفس خود را از دست دهید. من فقط به خودم و کمک کردن به تیم فکر می کنم و توجهی به شایعات ندارم. از این که رابطه ام با برنابئو بهتر شده بسیار خوشحال هستم. همه ما انتقادات هواداران را می شنویم و این امری طبیعی است چرا که آن ها همیشه بهترین ها را از ما می خواهند.

 

 

1453727

 

 

انتقادات از بیل؟

 

همه ما برای پیروز شدن در اینجا حضور داریم. اتفاقاتی که برای بیل افتاده، مربوط به گذشته است. فکر نمی کنم که صحبت ها در مورد اولویت های بیل درست باشد. او 100 درصد به رئال مادرید فکر می کند. به طور کلی فکر می کنم اگر کسی کشورش را از باشگاهش بیشتر دوست داشته باشد، اشکالی ندارد.

در جشن صعود ولز هم تیمی ها با بیل شوخی کردند و آن پرچم چیزی بیشتر از یک شوخی نبود. بیل هم بیش از اندازه خوشحال بود و معتقدم قصد توهین به رئال را نداشت. او کاملا روی رئال تمرکز دارد و خیلی خوب تمرین می کند. اگر بیل نسبت به رئال بی تفاوت بود، برابر سوسیداد به آن خوبی بازی نمی کرد.»

 

 

1452716

 

دیدگاه‌ها