کد خبر : 1651694 | 04 آذر 1398 ساعت 19:53 | 84.4K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی و شاید دوری دوباره از تیم امید

عارف غلامی پس از پایان دیدار استقلال و نساجی مازندران، اشاره کوتاهی به مشکلاتی داشت که در آخرین اردوی تیم امید ایران ایجاد شده است.

غلامی و شاید دوری دوباره از تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، غلامی که در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم به جمع آبی های تهرانی اضافه شد، پیش تر و در دوران حضور کرانچار با نظر این مربی کروات به تیم ملی دعوت نمی شد ولی پس از حضور فرهاد مجیدی، عارف بار دیگر به تیم ملی بازگشت و حتی در برخی بازی های دوستانه با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شد.


با این وجود، تیم ملی امید ایران در شرایطی روز 30 آبان ماه مقابل قطر قرار گرفت که برخلاف چند ماه اخیر و دو دیدار برابر اندونزی، خبری از عارف غلامی در ترکیب اصلی نبود.

 

در این میان خبرهایی از ایجاد درگیری در اردوی تیم ملی امید شنیده می شد که همین موضوع یکی از سوالات خبرنگاران از مدافع استقلال پس از پایان بازی در قائمشهر بود.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به سوالی درباره درگیری بازیکنان اینگونه واکنش نشان داد و گفت :« نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم؛ روزنامه‌ها زده بودند بحث‌هایی شده ولی یک مسئله خانوادگی بوده که حل شده یا حل می‌شود. حل هم نشود، آرزوی موفقیت برای تیم ملی امید داریم».

 

حالا و با این شرایط باید منتظر اعلام لیست جدید تیم زیر 23 ساله های ایران از سوی حمید استیلی باشیم تا ببینیم آیا این مربی غلامی را با رفع مشکلات به اردو فرا می خواند یا مثل دوران حضور کرانچار از خانه نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش در رقابت های مقدماتی المپیک 2020 توکیو خواهد بود. بازی هایی که از 23 دی ماه در تایلند آغاز می شوند.

دیدگاه‌ها