کد خبر : 1651730 | 05 آذر 1398 ساعت 09:42 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی اسکوچیچ برابر پرسپولیس

صنعت نفت آبادان و پرسپولیس امروز و از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

ترکیب احتمالی اسکوچیچ برابر پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم می‌روند که رقابت دو تیم در نبرد با یکدیگر در لیگ برتر به سود تیم کالدرون به پایان رسید.


دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان که تیمش باخت بدی را در آخرین نبردش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی متحمل شد، باز هم باید در این ورزشگاه این بار به مصاف پرسپولیس برود تا از حیثیت خود دفاع کند.


اسکوچیچ احتمالا تیمش را با ترکیب زیر به میدان می فرستاد:

 

ناصر سالاری گلر طلایی‌پوشان خواهد بود و امیدوار است که آن روز بد را جبران کند. محمد اهل شاخه و سید محمد قریشی زوج خط دفاعی هستند، عبدالله ناصری در سمت راست و عقیل کعبی در سمت چپ خط دفاع بازی می کنند تا نفت با این ترکیب دفاعی برای کلین شیت و ناکام گذاشتن وینگرها و مهاجمان پرسپولیس به میدان برود.

 

مهدی حنفی و مسلم مجدمی احتمالا دو هافبک دفاعی تیم اسکوچیچ خواهند بود و طالب ریکانی به عنوان هافبک نفوذی بازی می کند تا با پاس ها و گاها شوت‌های خود، دروازه بیرانوند را تهدید کند.
مثلث میلاد جهانی، عیسی آل کثیر و جعفر سلمانی در نوک پیکان حمله خواهند بود و امید اصلی زردپوشان برای گلزنی خواهند بود. باید دید آیا این بازیکنان می توانند باخت در لیگ به سرخابی ها را در جام حذفی جبران کنند یا خیر.


مهدی مومنی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب است و بختیار رحمانی، رضا جبیره و مصطفی احمدی نیز شانس زیادی برای حضور در ترکیب به عنوان بازیکن فیکس یا تعویضی را خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها