کد خبر : 1651734 | 05 آذر 1398 ساعت 09:58 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

وطنی قلب زیبای لیگ برتر ایران (عکس)

ورزشگاه پیر در مرکز شهر خسته شمال ایران همچون همیشه قلب زیبای لیگ برتر و میزبان خیل عظیمی از فوتبالدوستان بود.

به گزارش "ورزش سه"، چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد نساجی هیچ وقت بدون حمایت خیل عظیم طرفدارانش به مصاف مهمانان خود نرفته است. نمونه‌ی بارز این اتفاق دیروز در جدال حساس با استقلال تهران رقم خورد، جایی که نه تنها سکوهای این ورزشگاه قدیمی و خاطره انگیز پر بود بلکه خیل عظیم طرفداران از در و دیوار ساختمان های اطراف ورزشگاه، همین طور پشت بام های معروف شاهد جدال پرهیجان تیم محبوب شان مقابل استقلال بودند.


شهید وطنی قائمشهر یک بار دیگر ثابت کرد قلب زیبای لیگ برتر ایران است، ورزشگاهی که هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی سکوهایش خالی از تماشاگر نمی ماند؛ چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته اول که بیش از دو دهه آنها را حبس کرده بود و اجازه نمی داد این تیم محبوب و دوست داشتنی به مصاف تیم های معروف ایران برود. دیروز قائمشهری ها خسته از حاشیه های ایجاد شده در اطراف تیم محبوب شان باز هم با روحیه و انگیزه ای بالا ورزشگاه را پر کردند و تا آخرین لحظه دست از حمایت از سرخ های شهر خسته نکشیدند.


شور و هیجان فوق العاده روی سکوها به قدری زیبا و جذاب بود که حتی یک بار هم شاهد ایجاد حاشیه ای از سوی این طرفداران در جریان 90 دقیقه بازی، برخلاف بسیاری از شهرهای دیگر ایران، نبودیم. این حمایت و شور برای ورود به ورزشگاه بار دیگر این واقعیت را اثبات کرد که قائمشهر و مردمان خسته  اما پرشور آن نیاز به ورزشگاهی بزرگ تر و مدرن تر دارند؛ ورزشگاهی که حتی اگر دو برابر ظرفیت وطنی را هم داشته باشد باز برای گنجاندن عاشقان فوتبال در قائمشهر کوچک است.


عکس ها؛ معین نادری

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها