کد خبر : 1651738 | 05 آذر 1398 ساعت 10:04 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی 2 – عباس زاده 1

روزخوب سیدِ استقلال مقابل مهاجم سابق سرخ ها

دروازه بان استقلال درست مثل چند هفته گذشته روز خوبی را سپری کرد تا نقش مهمی در دشت سه امتیاز طلایی از شهر خسته داشته باشد.

روزخوب سیدِ استقلال مقابل مهاجم سابق سرخ ها

به گزارش "ورزش سه"، درست است که تلاش های سید حسین حسینی برای ثبت چهارمین کلین شیت با یک ضربه برگردان مهارنشدنی از سوی کاپیتان نساجی بی نتیجه ماند، اما دوئل مرد شماره یک آبی ها با مهاجم سرشناس سابق سرخ های پایتخت در شهید وطنی به سود حسینی به پایان رسید تا با این عملکرد سه امتیاز ارزشمند به حساب استقلال واریز شود و  آنها بتوانند بعد از 1300 روز از رقیب سنتی سبقت بگیرند.


سید حسین که درست مثل استقلال به روزهای اوج خود بازگشته و فرم بدنی مطلوبی دارد، در طول 90 دقیقه بازی با نساجی دوئل مستقیم  و جذابی با محمد عباس زاده کاپیتان نساجی و مهاجم سابق سرخ های پایتخت داشت. نیمه اول این دوئل کاملا به سود گلر استقلالی ها تمام شد؛ جایی که سید حسین طلایی ترین موقعیت میزبان را در فرصت تک به تک از عباس زاده گرفت تا آه از نهاد بیش از 30 هزار تماشاگر حاضر در شهید وطنی بلند شود و استراماچونی نفسی به راحتی بکشد.

 


در نیمه دوم بازی هم این دوئل جذاب ادامه داشت تا آنجا که قبل از گل زیبا و غیرقابل مهار عباس زاده، حسینی در یکی دو صحنه به عنوان منجی به داد استقلال رسید که در یکی از آنها باز هم کاپیتان نساجی مقهور آمادگی بالای سید در دروازه آبی ها شد. البته مقاومت حسینی سرانجام روی ضربه برگردان دیدنی عباس زاده شکست؛ ضربه ای ناگهانی و غیرقابل مهار که موجب شد بازی با هیجان بیشتری پیگیری شود.


مسلما نقش دروازه بان شماره یک استقلال در برد دیروز مقابل نساجی و ثبت هشتمین برد متوالی آبی ها در لیگ برتر و جام حذفی غیرقابل انکار است، روندی که می تواند سید حسین حسینی و استقلالی ها را امیدوار به ثبت روزهایی طلایی تر در لیگ برتر و همین طور جام های دیگر کند. بعد از بازی مثل تمام هفته های گذشته جشن دروازه بان استقلال با مربی خود و رقیبش روی نیمکت صحنه های جالبی را در شهر خسته رقم زد که نشان از همدلی خاصی در اردوی تیم داشت.

 

دیدگاه‌ها