کد خبر : 1651765 | 05 آذر 1398 ساعت 11:07 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاروالهو: مانوئل ژوزه "پادشاه آفریقا" است

تمجید سرمربی طارمی از مربی سابق پرسپولیس

سرمربی ریوآوه پرتغال که از مهدی طارمی در جمع شاگردانش بهره می برد با تمجید از مربی پرتغالی سابق پرسپولیس او را پادشاه آفریقا لقب داد.

تمجید سرمربی طارمی از مربی سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، طرفداران پرسپولیس از مربی پرتغالی سابق خود دل خوشی ندارند اما نام و آوازه مانوئل خوزه در اروپا و سایر قاره ها به قدری زیاد پیچیده است که سرمربی ریوآوه، تیم فعلی مهدی طارمی به این مربی لقب "پادشاه آفریقا"داد.


ریکاردو کاروالهو که در مقطعی به عنوان دستیار با جورج ژسوس فعالیت می کرد در واکنش به قهرمانی استادش در لیبرتادورس به همراه فلامینگو پرتغال به ژسوس لقب "پادشاه آمریکای جنوبی" داد و او را در زمره مربیان پرتغالی فاتح قاره های مختلف قرار داد که باعث می شود سطح و جایگاه مربیان این کشور در فوتبال جهان رشد زیادی داشته باشد.


کاروالهو در بخشی از صحبت های خود به مربی سابق پرسپولیس اشاره و راجع به مانوئل خوزه گفت:« همان طور که خوزه مورینیو پادشاه مربیان اروپا است باید از مانوئل خوزه هم به عنوان پادشاه آفریقا نام برد. چون توانست همراه با تیم های خود بهترین قهرمانی و عناوین را در رقابت های باشگاهی قاره سیاه به دست بیاورد تا سلطه مربیان پرتغالی در قاره های مختلف بیشتر از قبل شود. الان با افتخار می توام از ژسوس هم به عنوان پادشاه آمریکای جنوبی یاد کنم که فلامینگو را به قهرمانی لیبرتادورس رساند».


کاروالهو که در تمام دوران مربیگری خود سابقه کار در انگلیس، ترکیه، یونان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را در کارنامه خود ثبت کرده فعالیت در کشورهای مختلف را یکی از علاقمندی های مربیان پرتغالی دانست و مدعی شد با بودن مربیانی مثل مورینیو، مانوئل خوزه، جورج ژسوس و... توجه فوتبال دنیا به بازار مربیان پرتغالی بیش از پیش شده است.

دیدگاه‌ها