کد خبر : 1651802 | 05 آذر 1398 ساعت 12:46 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه، تیمی خاص با انگیزه صعود به لیگ برتر

حریف امروز تراکتور در جام حذفی کیست؟

حریف امروز تراکتور در جام حذفی یکی از تیم های قدرتمند لیگ دسته اول محسوب می شود.

حریف امروز تراکتور در جام حذفی کیست؟

 

به گزارش "ورزش‌سه"، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم های تراکتور و نود ارومیه به میزبانی حریف دسته اولی مقابل یکدیگر قرار می گیرند. اگر چه شاید خیلی‌ها تصور کنند تراکتور یک برد راحت را جشن می گیرد اما حریف امروز آنها تیمی است که در رقابت های لیگ دسته اول نتایج فوق العاده ای گرفته است.


شاید جالب باشد که بدانید سرمربی نود ارومیه یک مربی جوان و 32 ساله به نام وحید بیات لو است که توانسته با جمعی از بازیکنان جوان و گمنام چشم ها را به خود خیره کند. این تیم از 13 بازی گذشته خود در لیگ یک 26 امتیاز کسب کرده و تا قبل دیدار اخیر با گل ریحان در صدر جدول لیگ یک قرار داشت. نود اگر بازی عقب افتاده خود با فجرسپاسی را هم با برد پشت سر بگذارد، بار دیگر صدر جدول را به دست می آورد و به روند خوبش ادامه خواهد داد.


موفقیت های نود ارومیه در لیگ یک امسال در شرایطی به دست آمده که این تیم هزینه زیادی نیز در مسابقات انجام نداده و از نظر هزینه جزو تیم های ضعیف مسابقات به شمار می رود، اما جوانان جویای نام این تیم توانستند ناممکن ها را ممکن کنند و به روزهای خوب برسند. آنها حالا با عبور از تیم های بزرگ و نامدار لیگ دسته یک به دنبال صعود به لیگ برتر هم هستند و با توجه به پیشینه شان شانس زیادی هم برای این رسیدن به این موفقیت مهم دارند.


از سوی دیگر دیدار با تراکتور با توجه به حساسیت هایی که می تواند داشته باشد، یک سکوی پرتاب خوب برای شاگردان بیات لو خواهد بود. بی تردید تیمی که روی پیراهنش تصویر شهید باکری را حک کرده و با توکل به مقام این شهید بازی هایش را انجام می دهد، انگیزه زیادی برای درخشش مقابل تراکتور و شگفتی سازی دارد. خصوصا اینکه بازی امروز آنها یک دربی در آذربایجان به شمار می رود و پیروزی در آن می تواند تا حد زیادی نود را به فوتبال ایران معرفی کند.


✍️ نویسنده: حسام الدین فتحعلیان

 

دیدگاه‌ها