کد خبر : 1651822 | 05 آذر 1398 ساعت 14:08 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

14 سال پس از روزهای سرنوشت ساز

زوج برانکو – وحید و خاطره عملیات غیر ممکن

سرنوشت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران هنوز به طور قطع مشخص نیست با این وجود گمانه زنی ها از نزدیک شدن سرمربی کروات اسبق تیم ملی به توافق با فدراسیون فوتبال حکایت دارد.

زوج برانکو – وحید و خاطره عملیات غیر ممکن

به گزارش "ورزش سه"، در صورت تحقق این اتفاق یکی از جالب ترین نکات قابل توجه همکاری مجدد ایوانکوویچ با وحید هاشمیان بازیکن سابق تیم ملی است.

 

هاشمیان احتمالا تنها دستیار ویلموتس خواهد بود که در کادر بعدی تیم ملی هم حضور خواهد داشت که در اینصورت دستیار برانکو ایوانکوویچ یکی از بازیکنان نجات بخش او در مرحله مقدماتی جام جهانی 2006 خواهد بود. وحید هاشمیان همان بازیکنی است که در مرحله مقدماتی جام جهانی 2006 موجب پیروزی های سرنوشت ساز تیم برانکو و صعود به دور نهایی مرحله مقدماتی رقابت ها شد تا ایران برای سومین بار به جام جهانی فوتبال صعود کند.

 

1453969

 

گل های وحید در پیروزی حساس سه بر دو مقابل قطر مربی کروات را در یکی از مهمترین مقاطع فعالیت حرفه ای اش به نوعی نجات داد در حالی که ناکامی در بازی های پایان مرحله مقدماتی می توانست به رویای صعود و البته حضور برانکو روی نیمکت تیم ملی پایان دهد.

 

و حالا این زوج موفق سال های نه چندان دور  می توانند روی نیمکت تیم ملی ایران چالش دیگری را در کنار هم تجربه کنند. هاشمیان که در دوران بازیگری رابطه نزدیکی با برانکو داشت و از مهاجمان محبوب او به شمار می رفت با گذشت نزدیک به دو دهه در آستانه چالشی دیگر و باز هم در مسیر صعود به جام جهانی اینبار دستیار برانکو روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد بود؟

 

1453968

دیدگاه‌ها