کد خبر : 1651851 | 05 آذر 1398 ساعت 15:31 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان کمالوند در آستانه اخراج از مجموعه بانک ملی

ادامه مشکلات عجیب و غریب پارس جنوبی جم

تیم پارس جنوبی جم این روزها با بدترین اوضاع مالی دست و پنجه نرم می‌کند و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظارش است.

ادامه مشکلات عجیب و غریب پارس جنوبی جم

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی به عنوان یکی از تیم‌های نفتی فوتبال ایران بعد از آنکه با نامه وزیر نفت با عدم حمایت این وزارتخانه مواجه شد، روزهای سختی را می‌گذارند و خیلی از طرفداران فوتبال نگران آینده این تیم هستند.


روز گذشته بود که خبر رسید مسئولان باشگاه پارس جنوبی به دلیل نبود پول نتوانسته‌اند بلیت پرواز به بوشهر برای دیدار با شاهین در روز جمعه را خریداری کنند و حتی هتل بوشهر نیز رزرو نشده است. حالا در فاصله دو روز تا زمان پرواز پارس جنوبی به بوشهر اما همچنان بلیتی تهیه نشده تا سفر شاگردان کمالوند در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.


در چنین شرایطی یک مشکل عجیب دیگر هم برای پارس جنوبی به وجود آمده است. مجموعه بانک ملی که اسکان این تیم در تهران را میزبانی می‌کند و البته زمین تمرین هم در اختیار جمی‌ها قرار داده حدود دوماه است که پولی از باشگاه نگرفته و به این موضوع اعتراض کرده است. ظاهرا مدیران این مجموعه باشگاه پارس جنوبی را تهدید به اخراج هم کرده‌اند.


از این رو طبق اعلام مسئولان قرار بوده امروز پولی بابت انجام امورات به حساب باشگاه واریز شود که این پول هم نیامده تا پارس جنوبی در بلاتکلیفی محض بسر ببرد.


فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی در این باره به خبرگزاری فارس گفته است: «مشکلات ما همچنان پابرجاست و امیدوارم طی امروز و فردا برطرف شود. مسئولان مجموعه ورزشی بانک ملی به دلیل رفاقتی که با من دارند، با قیمت کمتری این مجموعه را در اختیار ما قرار دادند اما با همین شرایط هم ما نتوانستیم دو ماه به آنها اجاره بدهیم. اول فصل برای برگزاری اردو به سرعین اردبیل رفتیم اما هنوز پول هتل ما در این شهر پرداخت نشده است.»

دیدگاه‌ها