کد خبر : 1651882 | 05 آذر 1398 ساعت 17:25 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پی اس جی:

هازارد نباید رونالدوی جدید رئال باشد

هافبک دفاعی ارزشمند این فصل پی اس جی معتقد است که ادن هازارد باید تاریخ خود را در رئال مادرید رقم بزند.

هازارد نباید رونالدوی جدید رئال باشد

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد تابستان امسال با قراردادی به ارزش 100 + 30 از چلسی به رئال مادرید پیوست. یک سال پس از جدایی رونالدو، رئال بالاخره یک بازیکن کهکشانی جذب کرد تا جای خالی فوق ستاره پرتغالی را پر کند اما شروع هازارد در رئال مطابق انتظار نبود و او به تازگی توانسته گوشه ای از ارزش هایش را نشان دهد. روند هازارد البته رو به رشد بوده و این روزها انتقادات از او بسیار کاهش یافته و حتی جای خود را به تعریف و تمجید نیز داده است.

هازارد یکی از امیدهای اصلی رئال برای پیروزی در بازی امشب برابر پی اس جی محسوب می شود.

 

 

1453454

 

 

ادریسا گوئیه هافبک دفاعی پی اس جی در آستانه بازی با رئال در مصاحبه با مارکا به تمجید از ادان هازارد پرداخت و گفت:« معتقدم هازارد نباید سعی کند رونالدوی جدید رئال باشد. او باید تاریخ مختص به خود را در رئال بنویسد. جوانتر که بودیم، هر دو در لیل حضور داشتیم. هازارد برای تیم اول بازی می کرد، با وجود اینکه سن اندکی داشت. وقتی به تمرینات تیم دوم می آمد، دیدن او لطف بزرگی بود.

از همان زمان می دانستیم که او بازیکن بزرگی خواهد شد و اینکه حالا پیراهن رئال را به تن دارد، برای من یک سورپرایز نیست. در لیل زوج بسیار خوبی بودیم و او همه کارها را برای ما ساده تر می کرد. ادن گل می زد و گل می ساخت و تقریبا همه کاره بود.

او یکی از بهترین های دنیاست. بازی در انگلیس ساده نیست ولی ادن در چلسی به همه افتخارات رسید.»

 

 

1452431

 

 

دیدگاه‌ها