کد خبر : 1652093 | 06 آذر 1398 ساعت 16:30 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

رویس: این بار به تراشتگن گل می زنم

مارکو رویس از انگیزه های بالای خود و هم تیمی هایش برای رویارویی با بارسلونا خبر داد.

رویس: این بار به تراشتگن گل می زنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و بروسیا دورتموند امشب در نوکمپ و از هفته پنجم لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که در سرنوشت صعود هر یک تاثیرگذار خواهد بود. بازی رفت در زمین دورتموند با تساوی بدون گل به اتمام رسید؛ در دیداری که میزبان موقعیت های گلزنی زیادی را از دست داد و یک پنالتی این تیم را نیز تراشتگن مهار کرد.

 

 

1453102

 

 

مارکو رویس کاپیتان دورتموند در نشست خبری این بازی گفت:« نمی دانم مدافعان بارسا چه کسانی خواهند بود. برای ما البته فرقی نمی کند چون بارسا بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و مهم نیست چه کسی در ترکیب این تیم باشد. باید شخصیت خودمان را در زمین نشان دهیم و با اطمینان بازی کنیم. طبیعی است که برابر بارسا دچار سختی شویم ولی اگر مثل بازی رفت باشیم، شانس برد خواهیم داشت.»

 

پیوستن به بارسا:« چندی پیش قرارداد را تمدید کردم و زمانی که قراردادم تمام شود، 33 یا 34 ساله خواهم بود. از بازی برای دورتموند کاملا راضی هستم. این اولین بار برای من و خیلی از هم تیمی هایم است که مقابل بارسا در نوکمپ بازی می کنیم. چه انتظار دیگری بیشتر از بازی در نوکمپ و پیروز شدن در آن می توان داشت؟»

 

تراشتگن:« واضح است که باهم در مورد بازی حرف زده ایم. او انسانی دوست داشتنی و با ذهنیتی قوی است. دوست داشتم در بازی رفت به او گل بزنم. اگر در بازی امشب موقعیت داشته باشم، سعی می کنم دقت بیشتری نسبت به بازی رفت به خرج دهم.»

 

 

1435418

 

 

دیدگاه‌ها