کد خبر : 1652132 | 06 آذر 1398 ساعت 18:46 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: هواداران ما را برابر ذوب آهن پیروز کردند

سرمربی ذوب آهن اطمینان دارد تیمش فردا برابر سایپا پیروز می شود.

خطیبی: هواداران ما را برابر ذوب آهن پیروز کردند

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از بازی با سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر شرکت کرد و پاسخ خبرنگاران را داد:

 

اتفاق خاصی نیفتد می بریم
بعد از اینکه بازی ما با گل گهر به تعویق افتاد یک بازی دوستانه انجام دادیم و شرایط خوبی داریم. سایپا تیمی است که هفته گذشته با یک تیم پایین جدولی مساوی کرده است و کار سخت است اما از نظر ذهنی و فکری آماده هستیم و اگر اتفاق خاصی نیفتد برنده می شویم. از نظر مصدومیت و محرومیت مشکلی نداریم و فقط یک بازیکنان مان کمی آسیب دیدگی دارد که امیدوارم تا بازی فردا برطرف شود.

 

تعطیلی لیگ؟

ما قبل از اینکه بازی مان با گل گهر به تعویق بیفتد تمرین مان بر اساس این بازی طراحی کردیم اما بعد از آن شکل تمرینات مان را تغییر دادیم. بازی دوستانه مان هم بر اساس بازی با سایپا بود و مشکلی نیست. در کل تعطیلی لیگ برای همه تیم ها بد است و امیدوارم از این به بعد بازی ها طبق برنامه برگزار شود.

 

بسته شدن پنجره ماشین سازی؟

این موضوع برای سه چهار سال پیش است و همانطور که آقای نصیرزاده گفت اگر پول این بازیکن را پرداخت کنیم پنجره ما باز می شود. امیدوارم ما بتوانیم در نیم فصل یکی دو بازیکن مدنظرمان را جذب کنیم و انشالله مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

پیروزی برابر ذوب آهن؟

ما در این بازی دقیقه یک از حریف مان عقب بودیم و این که توانستیم پیروز شویم فقط به خاطر این بود که هواداران 92 دقیقه ما را حمایت کردند. ما در 3 بازی آخر برابر ذوب آهن، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان نتایج خوبی گرفتیم و تیم مان شخصیت خوبی پیدا کرده است. در این راه ما برای بازی فردا به حمایت هواداران مان نیاز مبرم داریم. من از اول فصل هم گفتم ماشین سازی پتانسیل زیادی دارد، امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند تا بتوانیم نتایج خوب مان را ادامه بدهیم.

دیدگاه‌ها