کد خبر : 1652155 | 06 آذر 1398 ساعت 20:23 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

فدرر: نادال بهترین بازیکن تاریخ تنیس می‌شود

این بحثی است که در میان طرفداران تنیس رواج دارد و سال‌ها هم درباره‌اش صحبت خواهد شد: چه کسی بهترین تنیسور تاریخ است، راجر فدرر یا رافائل نادال؟

فدرر: نادال بهترین بازیکن تاریخ تنیس می‌شود

به نظر می‌رسد انتخاب در این زمینه بسیار دشوار است و دست کم تا زمانی که آنها بازنشسته شوند نمی‌توان گفت کدام بهتر بوده است اما بعید است آنها به این زودی تنیس را کنار بگذارند.


حالا یکی از این دو نفر گفته که از چه کسی به عنوان بهترین تنیسور دنیا یاد خواهد شد.


 فدرر در مصاحبه با TyC Sports آرژانتین گفته است که نادال در پایان دوران ورزشی‌اش، افتخارات بیشتری کسب خواهد کرد.


خبرنگار این شبکه به او گفت که بیورن بورگ و پیت سمپراس، اسطوره‌های تنیس، پیش‌بینی کرده‌اند که عنوان بهترین بازیکن تاریخ به فدرر می‌رسد اما این ستاره سوئیسی به رقیب اسپانیایی‌اش اشاره کرد: «من این بازیکنان را بسیار می‌ستایم. افتخار می‌کنم که از من به عنوان یکی از بهترین‌ها یاد می‌شود و برخی حتی من را بهترین می‌دانند.

 

1419236

 


 نادال آدم خوبی است و بازیکن بزرگی. چه کسی فکر می‌کرد نادال امسال هم 11 سال پس از آنکه تنیسور شماره یک دنیا شد، دوباره در رده اول قرار گیرد؟


همه مردم می‌گفتند او مصدوم خواهد شد، در رده‌های بالا نخواهد ماند و نمی‌تواند اوضاع خوبش را ادامه دهد اما او راهی پیدا کرد و یک فصل باورنکردنی دیگر را پشت سر گذاشت و امسال هم دو بار قهرمان گرند اسلم‌ها شد.


 خوشحالم با او مسابقه دادم، به‌ویژه بازی‌هایی که در ویمبلدون، اوپن فرانسه و حتی در استرالیا داشتیم. ما بازی‌هایی عالی انجام دادیم. او احتمالاً بهترین بازیکن تمام تاریخ خواهد بود. او تا این حد خوب است.»

دیدگاه‌ها