کد خبر : 1652216 | 07 آذر 1398 ساعت 09:56 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

خرید دائمی کاوه از بروژ استارت خورد

تمجید سرمربی سابق شارلروا از زوج "قلی زاده-رضایی"

سرمربی سابق شارلروا با تمجید از عملکرد این روزهای گورخرها مدعی شد این تیم تاکنون چنین خط حمله قدرتمندی در اختیار نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"،بدون شک فلیکس ماتزو نقشی مهم در ایفای دوباره شارلروا در فوتبال بلژیک دارد، مردی که در تابستان با رویای هدایت تیمی بزرگ تر راهی خنک مدافع عنوان قهرمانی ژوپیرلیگ شد تا بعد از نزدیک به 5 سال هدایت شارلروا را به مربی جوانی همچون کریم بالحسین فرانسوی بسپارد.


ماتزو که هفته قبل بعد از یکسری نتایج پرفراز و نشیب از خنک اخراج شد بعد از بازی شارلروا مقابل سنت ترویدن به عنوان کارشناس sportmagazine به آنالیز عملکرد دو تیم پرداخت و با گفتن این جمله که شارلروا تاکنون چنین خط حمله قدرتمندی در اختیار نداشته است به تمجید از زوج ایرانی "قلی زاده- رضایی" پرداخت. ماتزو گفت:« از نظر رقابت ، این بهترین خط حمله ای است که تاکنون در شارلروا دیده شده و قطعا نمایش های بهتری نیز از آنها شاهد خواهیم بود».

 

1454450


ماتزو در حالی به تمجید از شاگردان ایرانی سابق خود پرداخت که بالحسین فرانسوی را مربی خوش شانسی قلمداد و اضافه کرد:« می توانم بگویم مربیان باید خوش شانس باشند که بازیکنان شان روی فرم قرار بگیرند و عصای دست آنها شوند. درست مثل قلی زاده و کاوه رضایی که با بازگشت به روزهای خوب خود کمک کردند شارلروا 20 امتیاز از 30 امتیاز ده بازی گذشته را به دست آورده و بعد از بروژ صدرنشین که 25 امتیاز گرفته تیم دوم بلژیک در این هفته ها باشند».


در ادامه این کارشناسی ها در sportmagazine خبری منتشر شد مبنی بر این که مهدی بیات مالک شارلروا در صدد دائمی کردن بند خرید کاوه رضایی از بروژ است. این پروسه اما بنا به ادعای رسانه بلژیکی چندان آسان نخواهد بود چون بعد از انتقال 5 میلیون یورویی کاوه به بروژ از همین شارلروا بعید است صدرنشین بلژیک به راحتی بازیکنی که 5 گل در چهار بازی گذشته به ثمررسانده باشد را به گورخرها واگذار کند.

 

1454449

دیدگاه‌ها