کد خبر : 1652222 | 07 آذر 1398 ساعت 10:13 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

فهرست مازاد برایتونی ها برای ژانویه 2020

ایندیپندنت: جهانبخش خارج از افکار گراهام پوتر

با تمدید دوساله قرارداد سرمربی برایتونی ها تا سال 2025 گمانه زنی ها برای تقویت تیم در زمستان و خروج حداقل پنج بازیکن آغاز شده است.

ایندیپندنت: جهانبخش خارج از افکار گراهام پوتر

به گزارش "ورزش سه"، مالکان باشگاه برایتون آلبیون در تصمیمی جالب توجه قرارداد گراهام پوتر سرمربی جوان خود را برای دو سال دیگر تمدید کردند تا این مربی 41 ساله که در تابستان جایگزین کریس هیتن ایرلندی شده بود تا سال 2025 هدایت مرغان دریایی را در اختیار داشته باشد.


این اقدام باعث شد تا گمانه زنی ها برای تقویت تیم در ژانویه 2020 از حالا و در فاصله چند هفته تا پنجره زمستانی جزیره آغاز شود اما قبل از این که نامی از گزینه های مد نظر پوتر برای تقویت به میان بیاید سایت ایندیپندنته به معرفی نفرات مازاد برایتون و آنها که خارج از برنامه های سرمربی تیم هستند، پرداخت که در راس تمام آنها نام علیرضا جهانبخش خرید 17 میلیون پوندی از آلکمار هلند به چشم می خورد.


در گزارش independent آمده است:« برایتون قصد دارد در ژانویه چند خرید جدید داشته باشد اما قبل از این اقدام می تواند بازیکنان مازاد خود را که در برنامه های گراهام پوتر جایی ندارند، بفروشد». اولین نامی که نویسنده به آن اشاره می کند، علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی است که در فصل جاری هنوز یک دقیقه هم برای برایتون در لیگ برتر به میدان نرفته. «مهاجم ایرانی در ژوئیه 2018 به عنوان آقای گل آردیوسه هلند با 17 میلیون پوند راهی برایتون شد و فصل قبل زیر نظر هیتن 24 بار در لیگ و جام حذفی به میدان رفت اما موفق به گلزنی نشد».

 

1454463


در ادامه گزارش آمده است:«علیرضا در فصل جاری تنها یک بار برابر بریستول سیتی در جام حذفی به میدان رفت و آخرین بار مقابل لسترسیتی به فهرست 18 نفره رسید اما تنها نیمکت نشین بود. گراهام پوتر با وجود این ستاره ایرانی از برنامه هایش خارج است اما همواره به رفتار حرفه ای این بازیکن اشاره دارد که تمرینات فوق العاده ای دارد اما تاکنون به این خرید رکوردشکن تاریخ باشگاه فرصت بازی نداده است. صحبت هایی در خصوص تغییر پست بازی او وجود داشت تا رقیب مارتین مونتویا در پست دفاع راست باشد اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده و همین می تواند مسیر خروج او را باز کند».


این سایت معتبر جزیره در ادامه چهار نام دیگر را در کنار جهانبخش مطرح کرد که می توانند در زمستان برایتون آلبیون را ترک کنند از جمله گلن مورای مهاجم 36 ساله و بهترین گلزن فصل قبل، ازکوئیل اسکلوتو آرژانتینی، لئون بالگون مدافع مرکزی انگلیسی و گتان بونگ کامرونی در پست دفاع چپ که همگی از نیمکت نشینی متوالی ناراضی هستند.

دیدگاه‌ها