کد خبر : 1652250 | 07 آذر 1398 ساعت 12:50 | 170.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک پاس گل برای برایتون اما ....

کابوس ادامه دار؛ جهانبخش در تیم دوم برایتون(عکس)

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی باشگاه برایتون دیروز و در کمال تعجب در ترکیب تیم زیر ۲۳ سال این تیم برای بازی مقابل وستهام قرار گرفت.

کابوس ادامه دار؛ جهانبخش در تیم دوم برایتون(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش پس از آقای گلی با آلکمار در رقابت‌های اردیویسه هلند در تابستان ۲۰۱۸ به برایتون پیوست. جهانبخش فصل گذشته عموما در ترکیب اصلی تیم برایتون قرار می گرفت اما در فصل جدید و با روی کار آمدن گراهام پاتر، اوضاع برای این ستاره ایرانی تغییر کرد و از ابتدای فصل به یک سکونشین محض در این تیم انگلیسی تبدیل شده است.

 

اتفاق دردناک زمانی برای جهانبخش رخ داد که او دیروز در ترکیب تیم دوم برایتون(زیر ۲۳ سال) قرار گرفت؛ دیداری که با شکست ۳-۱ برایتون مقابل وستهام به پایان رسید. جهانبخش دیروز در کنار دو بازیکن دیگر یعنی بالوگان و برناردو که آن ها نیز دو بازیکن نیمکت‌نشین در تیم اصلی برایتون به حساب می آیند، به میدان رفت و موفق شد یک پاس گل نیز ارسال کند.

 

شرایط علیرضا جهانبخش در برایتون هر روز بدتر از قبل می شود و به نظر می رسد که داستان ستاره ایرانی با این باشگاه انگلیسی به پایان رسیده است. همچنین گراهام پاتر نیز تا سال ۲۰۲۵ قرارداد خود را با باشگاه برایتون تمدید کرده است؛ موضوعی که احتمال جدایی جهانبخش را از تیم برایتون افزایش داده است. با این حال باید منتظر ماند و دید که چه آینده‌ای در انتظار این بازیکن ۲۶ ساله ایرانی خواهد بود.

 

1454511

 

1454513

دیدگاه‌ها