کد خبر : 1652294 | 07 آذر 1398 ساعت 17:02 | 64.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: به خاطر فولاد، قید استقلال و پرسپولیس را زدم

سرمربی سابق فولاد باید فردا برابر تیم سابق خود قرار بگیرد، نبرد او با نکونام دیدنی خواهد بود.

جلالی: به خاطر فولاد، قید استقلال و پرسپولیس را زدم

به گزارش ورزش سه، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: از اینکه این فرصت را داریم که در اهواز مقابل تیم خوب فولاد بازی کنیم، خوشحالیم. ما یک تیم در حال پیشرفت هستیم و می‌خواهیم این را در زمین به نمایش بگذاریم. فردا تفاوت را در کیفیت تیم خواهید دید.

 

وی ادامه داد: چند هفته است که خوب بازی می‌کنیم، اما نتوانسته‌ایم امتیاز بگیریم. ما می‌خواهیم هم در زمین خوب باشیم و هم امتیاز بگیریم. این موضوع هدف اصلی ماست و بازیکنان برای این مهم، آمادگی ذهنی پیدا کرده‌اند. آنها تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و فکر می‌کنم فردا بازی خوب، قوی و موفقی انجام دهیم.

 

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره فعالیت خود در تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: من سال‌های زیادی را در فولاد بودم و شاید آن زمان، بهترین سال‌هایی بود که از نظر سنی برای مربیگری مطلوب است. وقتی در خلوت خودم به سال‌هایی فکر می‌کنم که در فولاد بوده‌ام، خدارا شکر می‌کنم و احساس خوبی دارم.

 

جلالی همچنین گفت: در چند سالی که در فولاد بوده‌ام، از تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و حتی تیم امید پیشنهاد داشتم، اما به خاطر اینکه به کارم اعتقاد داشتم و متعهد بودم، به کارم ادامه دادم و از فعالیتم در فولاد به‌عنوان کاری مثبت و افتخارآمیز برای خودم یاد می‌کنم.

 

1388490


وی درباره قرار داشتن تیم گل‌گهر در جایگاه پانزدهم لیگ برتر بیان کرد: تیم ما در شروع فصل، شرایط بسیار نابسامانی داشته است، به همین خاطر در ابتدای حضورم در تیم گل‌گهر تلاش کردم به اولویت‌بندی بپردازم. ما خیلی از مشکلات را یکی یکی حل کردیم و شرایط بازیکنان از لحاظ نظم درون گروهی، تمرین و قابلیت‌های ذهنی و بدنی نسبت به گذشته، خیلی فرق کردند.

 

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به نمایش‌های اخیر تیمش در هفته‌های گذشته اظهار داشت: بازی‌هایی که پشت سر گذاشتیم، سیر پیشرفت ما را نشان می‌دهد و خیلی امیدوارم که به امید خدا، هر چه زودتر به شرایط خوبی برسیم. امیدوارم امتیازات خوبی بگیریم و شرایط خوبی را در جدول به دست بیاوریم.

 

جلالی با بیان اینکه تیمش بازی‌های خوبی ارائه می‌کند، اما امتیاز نمی‌گیرد، گفت: وقتی تیمی چنین شرایطی دارد، عمدتاً دو دلیل دارد. یکی اینکه کارهای تیمی بازیکنان نقص‌های اساسی دارد، دیگری هم اینکه تیم از نظر سطح مهارتی، نیاز به ترمیم دارد. ما در بخش تاکتیکی در تمرینات وقت می‌گذاریم و کار می‌کنیم، اما در پُست‌های مختلف به ترمیم نیاز داریم. تا جایی که قوانین به ما اجازه می‌دهد، برنامه‌ای در نیم‌فصل آماده کردیم و آن را پیش می‌بریم. مدیران باشگاه هم مُصِرّانه از این برنامه‌ها حمایت می‌کنند و متعهدانه به دنبال اجرای آنها هستند. فکر می‌کنم به امید خدا، می‌توانید روزهای خوبی را در تیم ما ببینید.

دیدگاه‌ها