کد خبر : 1652302 | 07 آذر 1398 ساعت 17:40 | 75.3K بازدید | 0 دیدگاه

آتش زدن مجسمه و فحاشی؛ ادامه اعتراضات به زلاتان

هواداران مالمو به شدت از زلاتان ابراهیموویچ بابت خریدن سهام باشگاه همربی عصبانی هستند.

آتش زدن مجسمه و فحاشی؛ ادامه اعتراضات به زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیلی میل، زلاتان ابراهیموویچ طی روزهای اخیر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود و قرار دادن عکس پیراهن باشگاه همربی با نام خودش حاشیه ساز شد. بسیاری گمان می کردند که زلاتان ابراهیموویچ باشگاه همربی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است اما دیروز این باشگاه سوئدی با انتشار بیانیه اعلام کرد که زلاتان بخشی از سهام این باشگاه را خریداری کرده است.

 

 

1454346

 

 

خرید سهام باشگاه همربی توسط زلاتان ابراهیموویچ، باعث خشم و عصبانیت هواداران مالمو شد. زلاتان کار خود را در فوتبال از باشگاه مالمو آغاز کرده بود و به همین دلیل هواداران این تیم از اینکه او سهام یک باشگاه دیگر سوئدی را خریداری کرده خشمگین شده اند.

عصبانیت هواداران مالمو تنها به یک اعتراض ساده ختم می شود. طی روزهای اخیر هواداران این تیم سوئدی مجسمه زلاتان ابراهیموویچ را سوزاندند تا به نوعی خشم خود را از این ستاره ۳۸ ساله نشان داده باشند. همچنین ساعاتی پیش رسانه‌های سوئدی گزارش دادند که هواداران مالمو به خانه زلاتان ابراهیموویچ حمله کرده و روی دیوارهای آن شعارهایی نوشته و مشغول فحاشی به او شده اند.

 

 

1454345

 

 

مجسمه زلاتان در مدت چهار سال و توسط پیتر لیند، هنرمند سوئدی، ساخته شده بود؛ این مجسمه ۲.۷ متر ارتفاع و وزنی معادل نیم تن داشت.

پیتر لیند حالا پس از این اتفاقات شبکه STV را به تحریک هواداران مالمو محکوم کرده است. او در این باره گفته است: " در حال حاضر اتفاقات دیوانه واری در حال رخ دادن است و به نظر من STV در این امر نقش اساسی داشته چرا که هواداران را به این کار تشویق کرده است."

لیند معتقد است که این شبکه با پخش مصاحبه با یکی از حمله کنندگان به مجسمه زلاتان بیشتر باعث تحریک دیگر هواداران شده است. او حتی مسائل نژادپرستی را نیز در این مساله دخیل می داند.

دیدگاه‌ها