کد خبر : 1652303 | 07 آذر 1398 ساعت 18:05 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجمان مهم جلالی برابر فولاد چه می کنند؟

یورش مثلث تهاجمی گل گهر به طلسم گلزنی

گل گهر سیرجان تا قبل از بازی فردا برابر تیم فولاد خوزستان در ده مسابقه تنها 4 گل به ثمر رسانده که با توجه به مهره های این تیم در بخش تهاجمی آمار خوبی نیست.

یورش مثلث تهاجمی گل گهر به طلسم گلزنی

به گزارش" ورزش سه" گل گهر بعد از یک هفته استراحت به خاطر تعویق مسابقه اش با ماشین سازی ، در هفته دوازدهم میهمان تیم فولاد خوزستان است. این تیم هنوز موفق نشده از ابتدای فصل به پیروزی برسد و یکی از مهمترین دلایل آن می تواند کم گل زدن این تیم باشد.


مجید جلالی چند روز پیش از بازی با سپاهان هدایت گل گهر را به عهده گرفت. این مربی با تجربه با وجود نتایج نسبتا خوبی که با این تیم با توجه به حریفانی که پیش رو داشته ، تا قبل ازاین بازی نتوانسته  کاری کند که تیمش بیش از یک گل به ثمر رساند. او البته با مشکل مصدومیت پرتعداد بازیکنانش مواجه بوده اما تعویق بازی هفته گذشته این تیم فرصت خوبی بود که بازیکنان باتجربه خط تهاجمی این تیم برای بازی آماده باشند.
مردان کلیدی
بهنام برزای مهاجم باتجربه تیم گل گهر با سابقه بازی در تیم ملی ، تیم امید و استقلال است. او در این فصل و در بازی برابر تیم سابقش گلزنی کرده اما در دیگر بازی ها پایش به گلزنی باز نشده است. دیگر مرد باتجربه این خط مهرداد بایرامی است؛ مهاجم 29 ساله و سابق تیم های تراکتور و ماشین سازی که در فصل های گذشته گل های حساسی برای تیم هایش زده است.


پیمان رنجبری دیگر مهاجمی است که جلالی چشم به گلزنی او دارد. این مهاجم 27 ساله فصل گذشته با 13 گل در کنار شهریار مغانلو مشترکا به مقام آقای گلی رقابت های لیگ دسته یک رسید. او دراین فصل یک گل در بازی اول برابر نساجی زده است.


گل گهر در بازی برابر فولاد این سه مهاجم را در اختیار دارد و شاید بعد از یازده هفته زمان آن رسیده که مثلث تهاجمی این تیم گلزنی هایش را شروع کند.

دیدگاه‌ها