کد خبر : 1652353 | 08 آذر 1398 ساعت 09:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

امری: آینده‌ام در آرسنال؟ فقط به بازی فکر می‌کنم

اونای امری سرمربی آرسنال بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل فرانکفورت در لیگ اروپا، از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران درباره آینده خود در این تیم طفره رفت.

امری: آینده‌ام در آرسنال؟ فقط به بازی فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیشب آرسنال در خانه خود ورزشگاه امیریتس در رقابتهای لیگ اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت با نتیجه 2-1 مغلوب شد، اونای امری سرمربی این تیم در پایان بازی از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران درباره آینده‌اش در این تیم طفره رفت و سعی کرد تنها درباره این بازی و ضعف‌های تیمش در مقابل فرانکفورت صحبت کند.

 

اونای امری که بعد از بازی دیشب تیمش در حال حاضر در هفت بازی اخیر خود موفق به کسب حتی یک پیروزی نشده به شدت تحت فشار قرار دارد. آرسنال حالا با اختلاف یک امتیاز با فرانکفورت در گروه F لیگ اروپا  صدرنشین است ولی نتایج ضعیف اخیر بسیاری را به این نتیجه رسانده که احتمال اخراج او از آرسنال بسیار بالا است.

 

1454661

 

امری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" امشب، شب ما نبود ولی هدف ما این است که در بازی بعدی در خانه استاندارد لیِژ به پیروزی برسیم تا بتوانیم صدرنشین قطعی این گروه شویم. قصد داریم این کار را حتما انجام بدهیم تا اعتماد به نفس‌مان و رابطه‌مان با هواداران را ترمیم کنیم. امشب یک فرصت عالی را از دست دادیم و از این به بعد می‌خواهیم به پیروزی دست پیدا کنیم. ما امشب برای پیروزی به اندازه کافی تلاش نکردیم".

 

سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالهای خبرنگاران درباره آینده‌اش در این تیم و اینکه آیا بابت اخراج شدن از آرسنال نگران است گفت:" من فقط درباره بازی فکر می‌کنم".

 

این در حالی است که در جریان بازی آرسنال و فرانکفورت گروهی از هواداران پوسترهایی در دست داشتند که خواهان اخراج امری از باشگاه بود و در طول 90 دقیقه هم امری بارها هو شد و هواداران در اعتراض به او سوت زدند.

 

دیدگاه‌ها