کد خبر : 1652355 | 08 آذر 1398 ساعت 10:00 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین کیون خطاب به مدیران آرسنال:

امری باید اخراج شود، دست بجنبانید

مارتین کیون، اسطوره آرسنال با انتقاد تند از اونای امری، سرمربی این تیم می‌گوید امری بعد از شکست دیشب آرسنال مقابل فرانکفورت باید هر چه سریعتر اخراج شود.

امری باید اخراج شود، دست بجنبانید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-1 آرسنال مقابل آینتراخت فرانکفورت که دیشب در لیگ اروپا و در خانه توپچی‌ها، امیریتس، اتفاق افتاد مارتین کیون اسطوره آرسنال انتقادهای تندی به اونای امری سرمربی این تیم وارد کرد و گفت با این شکست باشگاه باید هر چه سریعتر درباره آینده امری تصمیم بگیرد. کیون همچنین گفت که نوع بازی آرسنال در این بازی در حد تیمی بوده که حتی ممکن است به دست پایین‌تر سقوط کند.

 

1454662

 

مارتین کیون به شبکه BT SPORT گفت:" امری تا جایی که می‌توانسته تلاش کرده و حدش همینقدر است. ما در نیمه دوم بازی امروز از نظر عملکرد تیم شاهد یک افتضاح تمام‌عیار بودیم. انتخاب بازیکنان، ارنج تیم، انگیزه تیم، تعویض‌ها و عملکرد تیم، همه و همه بد بود. عملکرد آرسنال در این بازی واقعا وحشتناک بود".

 

اسطوره آرسنال در ادامه گفت:" سالها پیش هم هواداران علیه تری نیل شورش کردند. من آن زمان عضو باشگاه بودم و یادم هست که اوضاع درونی باشگاه چقدر بد بود. به نظرم حالا هم داریم به آن وضعیت نزدیک می‌شویم. امری واقعا می‌تواند به بازیکنان انگیزه بدهد؟ به نظر می‌رسد که او بازیکنانش را از دست داده. باشگاه می‌فهمد که اوضاع چقدر بغرنج است؟ باید تصمیم لازم گرفته شود. در مدیریت باشگاه چند نفر فوتبالی حضور دارند که باید تصمیمهای لازم را بگیرند چون در غیر اینصورت آرسنال به سقوط آزاد در جدول ادامه خواهد داد".

 

دیدگاه‌ها