کد خبر : 1652373 | 08 آذر 1398 ساعت 12:57 | 62.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه های ادامه دار گل‌محمدی از مالک

یحیی: دو ماه است روی نیمکت از سرما می‌لرزیم!

اوضاع برای شهر خودرو در یکی از حساس ترین مقاطع فصل چندان خوب پیش نمی‌رود. گلایه های شدید گل محمدی از مدیریت باشگاه که چند هفته اخیر را تحت تاثیر قرار داده است.

یحیی: دو ماه است روی نیمکت از سرما می‌لرزیم!

به گزارش "ورزش سه" بعد از برد مقابل گل گهر سیرجان و صعود به صدر جدول مسابقات لیگ، یحیی گل محمدی در اظهار نظری جالب خطاب به مالک باشگاه گفت: افرادی اطراف آقای حمیداوی هستند که سابقه خوبی ندارند و همین شاید ضرر به ما برساند. صحبتی که واکنش حمیداوی را به همراه داشت و او در پاسخ گفت: نمی‌دانم منظور یحیی چه کسی است و من چنین احساسی ندارم. 

 

اما حالا قبل از بازی حساس با صنعت نفت آبادان و در حالی که شهر خودرو با برد در این مسابقه می‌تواند فاصله خوبی با دیگر رقبا ایجاد کند، یحیی گل محمدی سخنان جالب و البته تندتری را به زبان آورده است. یکی از خبرنگاران حاضر در کنفرانس از گل محمدی در خصوص مشکلات موجود در تیم و انتقاداتی که داشت پرسید و وی اینگونه جواب داد: هنوز تغییراتی ایجاد نشده است. متاسفانه یک سری امکانات باید داشته باشیم که نداریم. به طور مثال در لباس تمرینی، چمدان و لباس گرم زمستانی مشکل داریم. یک تیم به این وسایل نیاز دارد و در حد شخصیت ما نیست در مورد این مسائل حرف بزنیم. 

 

1454778

 

مشکلات عجیبی برای تیمی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی ریخت و پاش زیادی را انجام داد و با جذب ستاره هایی مثل مهدی رحمتی، سروش رفیعی، روح الله باقری و البته تمدید قرارداد گل محمدی نشان داد از خرج کردن ابایی ندارد. اما حالا معضلات امکاناتی داد سرمربی را درآورده است. او در چند مقطع نیز به علت نبود زمین چمن تمرینی مناسب و همکاری نکردن مسئولان شهری و استانی گله کرده بود و در تمرینات حاضر نمی‌شد. اما حالا انتقادات او تیزتر شده؛ گل محمدی در ادامه گفت: این مشکلات هست و نمی‌دانم چرا حل هر چه حرف می‌زنیم حل نمی‌شود. ما باید دو ماه دیگر به جام باشگاه ها آسیا برویم و امکانات جدید می‌خواهیم. اما هنوز نتوانستیم این امکانات را برای لیگ فراهم کنیم. پس در جام باشگاه‌ها چه کاری می‌خواهیم بکنیم؟ 

 

گل محمدی که بسیار دلخور بود، سخنانش را با ناراحتی اینگونه داد: این مسائل به شخصیت تیم لطمه می‌زند. خیلی هم صحبت کردیم اما حل چیزی حل نشده است. وقتی هم حرف می‌زنیم و چیزی می‌گوییم، می‌گویند که این مسائل پیش پا افتاده است. 

 

سرمربی شهر خودرو در ادامه با بالا بردن صدای خود به نشانه اعتراض گفت: دو ماه است بچه‌ها و کادر فنی روی نیمکت از سرما می‌لرزند ولی نمی‌دانم چرا مشکلی حل نمی‌شود؟ باز هم منتظر می‌مانیم تا این مشکلات حل شود و باید ببینیم چه سرنوشتی پیش می‌آید. 

 

عصبانیتی که از یحیی گل محمدی آرام بعید است و باید دید مشکلات در شهر خودرو به چه حد رسیده که باعث از کوره در رفتن سرمربی شده است. با این حال شایعات زیادی در خصوص انجام تغییرات در این تیم مشهدی وجود دارد. موضوعی که باید آن را به زمان بسپاریم و ببینیم به حقیقت می‌رسد یا خیر.

 

1454779

 

در اتفاقی جالب در نشست خبری تیم فوتبال شهر خودرو، بچه های موسسه خیریه توانبخشی دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی همدم حضور داشتند.


آنها لوگوی باشگاهی را که قلم زنی کرده بودند را به سرمربی شهرخودرو هدیه دادند.


آنها همچنین در اقدامی پسندیده در نشست خبری کنار گل محمدی نشستند تا به این ترتیب تجربه حضور در نشست خبری مسابقات لیگ برتر را بدست آورند.

دیدگاه‌ها