کد خبر : 1652406 | 08 آذر 1398 ساعت 16:52 | 96.5K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت فوق‌العاده برای شجاع رای دهید

مدافع پرسپولیس امیدوار است با کمک هواداران پرسپولیس موفق شود نامش به عنوان برترین گلزن فصل گذشته لیگ قهرمانان ثبت شود.

وضعیت فوق‌العاده برای شجاع  رای دهید

به گزارش “ورزش سه”، شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس در فصل گذشته یکی از گلزنان ویژه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود که موفق شد با گل دیدنی و آکروباتیک خود تیمش را به برتری مقابل الاهلی عربستان برساند.

 

گلی که با حواشی جذابی هم همراه شد و بازیکنان مدعی شدند این بازیکن با ثبت چنین گل زیبایی تمام بحث‌ها را به سمت آن خواهد برد و به کری می‌پردازد.

 

اکنون در اتفاقی جالب کنفدراسیون فوتبال آسیا این گل را در بین چهار گل برتر فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به نظرسنجی برای انتخاب گل برتر گذاشته است.

 

مدافع موفق چند فصل اخیر پرسپولیس اکنون امیدوار است بر پایه حمایت و رای دادن هواداران تیمش موفق شود به این عنوان دست یابد و گلش به عنوان بهترین انتخاب شود.


خلیل زاده اکنون در رقابت با ۹ گلزن برتر دیگر فصل گذشته قرار دارد و این در حالیست که در اتفاقی عجیب برخلاف پیش بینی ها از رقیب خود با اختلاف عقب افتاده است. با این حال خلیل زاده همچنان امیدوار است بتواند در فاصله کوتاه باقی مانده بتواند به این عنوان دست یابد.


شجاع مدعی شده در صورتی که بتواند به این عنوان دست یابد به ۱۱ نفر از هواداران پرسپولیس پیراهن این تیم را به یادگار بدهد. باید دید در فاصله ۴۸ ساعت مانده به پایان این نظرسنجی و در شرایطی که بیرانوند هم نامزد عنوان برترین بازیکن آسیاست، دو بازیکن پرسپولیس قادر خواهند بود به این عناوین دست یابند یا خیر.

 

هواداران فوتبالی ایران که طی سالیان اخیر حضوری فعال در صفحات مجازی و انتخاب های اینچنینی داشته‌اند این بازیکن را همچنان امیدوار به این اتفاق نگه داشته‌اند.


برای رای دادن به شجاع خلیل زاده می‌توانید از این لینک استفاده کنید و در صفحه ای اف سی به مدافع پرسپولیس و گل آکروباتیک او رای دهید.

 

 

 

دیدگاه‌ها