کد خبر : 1652424 | 08 آذر 1398 ساعت 18:15 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

اوبلاک: ترجیح می دهم همیشه برابر مسی بازی کنم

گلر ارزشمند اتلتیکو مادرید هراسی از قرار گرفتن مقابل بارسا و به خصوص لیونل مسی ندارد.

اوبلاک: ترجیح می دهم همیشه برابر مسی بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"،  یکشنبه در یکی از حساسترین دیدارهای باشگاهی این هفته در فوتبال اروپا دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا برابر هم قرار می گیرند. بارسلونا بعد از شکست دادن دورتموند و قطعی کردن صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان برابر تیمی قرار می گیرد که این هفته برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان شکست خورد.

بارسا صدرنشین لالیگاست و اتلتیکو با یک بازی بیشتر و سه امتیاز کمتر در رده چهارم جای دارد.

 

 

1388924

 

 

یان اوبلاک دروازه بان اتلتیکومادرید درباره بازی حساس با بارسلونا در لالیگا گفت:« ما در اتلتیکو برای هر بازی یک هدف داریم و آن هم کسب سه امتیاز بازی است و برابر بارسلونا نیز همین هدف را داریم و تمام تلاشمان این است که بتوانیم سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم . مطمئن هستم توان این کار را داریم و می توانیم بارسلونا را شکست دهیم . من خیلی به هم تیمی‌های خودم ایمان داریم و به این دیدار خوشبین هستم.»

 

او درباره تقابل با خط حمله خطرناک بارسلونا نیز گفت:« قبلا گریزمان در تیم ما بود و الان برابر ما قرار می گیرد و تمام تلاش من این است که تمام شوت هایی که او به سمت دروازه می‌زند را مهار کنم. درباره مسی هم باید بگویم او یکی از بهترین ها در تاریخ فوتبال است و بارسلونا خیلی خوش شانس است که بازیکنی چون مسی را در ترکیب خود دارد.با این حال من دروازه‌بانی هستم که بازی برابر بهترین های جهان را ترجیح  می دهم و دوست دارم برابر او قرار بگیرم.»

 

 

1454527

دیدگاه‌ها