کد خبر : 1652444 | 08 آذر 1398 ساعت 19:30 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان اعتماد زیادی به تفکرات من دارند؛

میشو: قبل از آمدن من، شاهین حرفه ای نبود

سرمربی تیم شاهین بوشهر از حریف هم استانی خود تمجید کرد و درباره تغییرات شاهین از زمان حضور خود به صحبت پرداخت.

میشو: قبل از آمدن من، شاهین حرفه ای نبود

به گزارش "ورزش سه"، میشو کریستوویچ در نشست خبری بعد از بازی با پارس جنوبی جم گفت: در نیمه اول موقعیت های زیادی را خلق کردیم. از اینکه در نیمه اول شانس با ما یار نبود ناراحت هستیم. می توانم بگویم با یک تیم سرسخت و حرفه ای بازی کردیم. پارس جنوبی جم تیم باتجربه ای است و بازیکنان خوبی دارد.

 

وی اضافه کرد: در نیمه دوم ما شروع خوبی داشتیم، لحظه ای که بازیکن ما اخراج شد در شرایط خیلی سختی قرار گرفتیم. ولی با وجود اینکه ما ۱۰ نفره بودیم، دو شانس خیلی خوب داشتیم و حتی می توانستیم برنده بازی باشیم. من از بازیکنانم خیلی ممنونم، آنها تلاش کردند و به خوبی می دانند که ما باید بازی را ببریم تا بتوانیم نتایج رو به رشدی داشته باشیم.

کریستوویچ اظهار کرد: زمانی که من وارد شاهین شدم، رفتار بازیکنان چه در داخل تمرین و چه در اتوبوس و رفت و آمدها حرفه ای نبود. با ورود من رفتار و شیوه تیم تغییر کرد و می توانم بگویم امروز شاید خداوند نخواست که بازی را ببریم و ان شالله در بازی های آینده بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و بازی ها را ببریم.

 

سرمربی شاهین بوشهر گفت: اگر بتوانیم عادت‌هایی را برای خلق موقعیت به بازیکنان خود آموزش دهیم می توانیم امیدوار باشیم که بازی های زیادی را ببریم. بدون خلق موقعیت نمی توانیم امیدوار به برد باشیم. مجددا به بازیکنانم تبریک می گویم که امروز واقعا تلاش کردند و جنگیدند.

وی افزود: لیگ برتر خیلی سخت است، من نمی دانم بازیکنان شاهین ابتدای فصل با چه روشی آماده سازی شده اند. ما برخی از بازیکنان خود را از دست دادیم اما نمی نشینیم گریه کنیم بلکه تلاش می کنیم و انشالله بازی تراکتور را با برد بگذرانیم.

میشو کریستوویچ در مورد بازیکنانش گفت: من نمی توانم با کسی کار کنم و به او بگویم تو بازیکن بدی هستی. هر کدام از بازیکنان یک سری ویژگی های خوب دارند من به عنوان مربی باید خصوصیات خوب بازیکنانم را پرورش دهم و عادت های بد آنان را در گوشه و تاریکی قرار دهم. اگر مصطفی با سرعت راه می رود و دریبل می زند می تواند بازیکن خیلی خوبی باشد اگر پشتش را به دروازه کند.  هر بازیکن به همین شکل جنبه های خوب و بد دارد. امیدوارم همه ما در کنار هم کارهای بزرگی انجام دهیم قطعا همه چیز در مغز و ذهن ما است.

کریستوویچ درباره امین مشایخ گفت: من مشایخ را مثل پسرم دوست دارم. وقتی که با او در مس رفسنجان کار می‌کردم، 40 تا پرس سینه می‌زد ولی الان پنج تا پرس سینه می‌زند. من می‌دانم که او می‌تواند بازیکن خوبی باشد. من زمانی که فکر می‌کنم بازیکن دیگری بهتر از مشایخ است، بازی دهم. مشایخ باید تمام دوئل‌ها را در تمرین ببرد و بهتر و بهتر شود. می‌دانم که بازیکن بااستعدادی است و می‌تواند یک‌به یک‌ها را رد کند و بیشتر بدود. من آدمی نیستم که بازیکن خوب را بازی ندهم. اول تمرین خوب و بعد از آن بازی.

 

 سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره تعویض‌ اولش خاطرنشان کرد: در مورد عادت‌های بازیکنان باید بگویم، دور کردن عادت‌های بد از هر کس خیلی سخت است. خیلی کار سختی است که الان در بازی به ابوذر بگویم که چه کند، چون در بازی فراموش می‌کند که چه کاری انجام دهد. او باید با تمرین‌ خوب عادت‌های بد را به عادت‌های خوب تبدیل کند. در بازی به ابوذر می‌گفتم که به عقب برگردد، اما او نمی‌توانست تمرکز کند. ابوذر به زمان بیشتری برای ترک عادت‌های بدش نیاز دارد.

وی درباره ارتباط با بازیکنانش گفت: وقتی بازیکنان در زمین از من دور هستند خیلی سخت است که با آنها ارتباط برقرار کنم. آقای کریمیان کنار من است و کمک می‌کند. زمانی که یک ماه بگذرد و بازیکنان با تفکرات من آشنا شوند و عادت‌های بدشان را ترک کنند کار خیلی راحت می‌شود. زبان بدن خیلی چیزها را نشان می‌دهد. قطعاً مشکل است، ولی مشکل بزرگی نیست.

 

کریستوویچ در پایان گفت: فکر می‌کنم که ما از نظر بدنی رشد داشته‌ایم. متأسفانه هر پنج روز یک بار بازی داریم. از این فرصت، دو روز ریکاوری داریم،  یک روز تمرین، یک روز مسافرت و یک روز هم بازی داریم. فقط در یک تمرین می‌توانیم با بازیکنان صحبت کنیم و شرایط خیلی سخت است. همیشه با بازیکنان صحبت می‌کنیم و فیلم‌های زیادی به آنها نشان می‌دهیم. فکر می‌کنم ارتباط من با بازیکنان هر روز بهتر و بهتر می‌شود و خوشحالم که آنها بیشتر به حرف‌های من گوش می‌کنند. فکر می‌کنم اعتماد بالایی به روش تمرین و بازی من دارند. این بزرگ‌ترین موفقیت برای من است.

دیدگاه‌ها