کد خبر : 1652570 | 09 آذر 1398 ساعت 13:50 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب شایعات؛ دورتموند سانچو را نمی‌فروشد

با وجود شایعات اخیر، مدیر ورزشی باشگاه بوروسیا دورتموند فروش جیدون سانچو در ماه ژانویه را رد کرده و گفت دورتموند قصد فروش پدیده انگلیسی‌اش را ندارد.

تکذیب شایعات؛ دورتموند سانچو را نمی‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها مدعی شدند بوروسیا دورتموند آماده است تا در ماه ژانویه پدیده جوان انگلیسی خود جیدون سانچو را بفروشد، میشائیل زورک، مدیر ورزشی این باشگاه این اخبار را رد کرد و گفت زردپوشان وستفالیا قصدی برای فروش او ندارند.

 

مشکلات اخیر سانچو در دورتموند و به خصوص نیمکت‌نشینی او در نیمه اول دیدار دورتموند با بایرن مونیخ و دیدار اخیر دورتموند مقابل بارسلونا از سوی لوسین فاوره، سرمربی دورتموند باعث شده بود شایعاتی درباره ناراحتی او از شرایطش در این باشگاه مطرح شود و برخی رسانه‌ها مدعی شوند که سانچو قصد دارد هر چه سریعتر این باشگاه را ترک کند.

 

1454477

 

ولی میشائیل زورک با رد اخبار منتشر شده گفت باشگاه قصدی برای فروش سانچو ندارد و او از شرایط خود در آلمان راضی است.

 

زورک در یک کنفرانس خبری گفت:" ما همه مسائل داخلی تیم را حل و فصل کرده‌ایم و با بازیکن‌مان هم مشکلی نداریم. همه چیز تمام شده و حالا دیگر نگاه ما رو به جلو است. جیدون یکی از بازیکنان فیکس ما است و عضوی از تیم ما به حساب می‌آید. من معتقدم در بازی مقابل بارسلونا او وقتی به زمین آمد عملکرد خیلی خوبی داشت و کارش را عالی انجام داد".

 

1455007

 

مدیر ورزشی دورتموند در ادامه گفت:" من هیچ شواهدی نمی‌بینم که جیدون سانچو بخواهد برای انتقال در ماه ژانویه آماده شود. ما با خود او و مدیر برنامه‌هایش صحبت کرده‌ایم. امیدواریم جیدون فردا در بازی مقابل فورتونا دوسلدورف عملکرد خیلی خوبی داشته باشد".

 

دیدگاه‌ها