کد خبر : 1652584 | 09 آذر 1398 ساعت 14:45 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

جسی لینگارد:

به خاطر رونالدینیو همیشه در زمین لبخند می زنم

جسی لینگارد ستاره جوان منچستریونایتد رونالدینیو را الگوی فوتبالی خود می داند.

به خاطر رونالدینیو همیشه در زمین لبخند می زنم

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد چند سالی است که توانسته به تیم اول منچستریونایتد راه یابد و هرچند امسال از لحاظ گلزنی وضعیت مطلوبی ندارد ولی با گلزنی به آستانا در بازی پنجشنبه نوید این را داد تا بار دیگر در مسیر گلزنی قرار بگیرد.

لینگارد در زمین معمولا لبخند به لب دارد و او دلیل این مهم را توصیه رونالدینیو می داند. ستاره برزیلی سابق بارسا الگوی جسی لینگارد است.

 

 

1369015

 

 

او در این رابطه گفت:« وقتی بازی های رونالدینیو را تماشا می کردم، او بی دلیل همیشه لبخند به لب داشت چرا که عشقش فوتبال بود. در آمریکا با او ملاقات داشتم و به من توصیه ای کرد که هرگز فراموشش نمی کنم. رونالدینیو گفت که تحت هر شرایطی از فوتبال لذت ببرم و همیشه با لبخند بازی کنم. پس از آن همیشه سعی کرده ام در زمین لبخند بزنم. تماشای بازی های او دیوانه کننده بود و در لحظه ملاقات با او نیز بسیار هیجان زده بودم.

من همیشه شاد هستم و دوست دارم این روحیه مثبت را به تیم هم تزریق کنم. لبخند می زنم و از فوتبالم لذت می برم.»

 

شرایط یونایتد:« اوضاع چندان خوب نیست ولی همه منچستریونایتد را می شناسند. ما تیمی برنده هستیم که برای فتح جام ها می جنگیم. تنها پیروزی و قهرمانی است که ما و هواداران را راضی می کند. با سولسشر روزهای بهتری خواهیم داشت. او سال ها بازیکن یونایتد بود و باشگاه را به خوبی می شناسد. او به فلسفه باشگاه آشناست و با او 12 بازی است که نباخته ایم با این حال هنوز باید بهتر شویم.»

 

 

1430852

 

دیدگاه‌ها