کد خبر : 1652611 | 09 آذر 1398 ساعت 16:17 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: پنالتی را جبران می کنم

وینگر تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که پنالتی از دست رفته را به زودی جبران می کند

ابراهیمی: پنالتی را جبران می کنم

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد نفت مسجدسلیمان روز گذشته در خانه به مصاف تیم ذوب آهن رفت که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.


حسین ابراهیمی، وینگر تیم نفت که در این بازی پنالتی تیمش را از دست داد، در این باره به خبرنگار ما گفت: از همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران عذرخواهی می‌کنم و مطمئن باشید که جبران خواهم کرد. ما تنها در این دیدار به دنبال سه امتیاز بازی بودیم اما متاسفانه به خواسته خود نرسیدیم و در نهایت بازی به تساوی کشیده شد.

 

وی درباره عملکرد نفت گفت: بردن پرسپولیس، شهرخودرو، پیکان و نباختن تا اینجای مسابقات لیگ و جام حذفی، کار فوق العاده ای است. بچه ها غیرت کردند و امیدوارم مسئولین به فکر تیم باشند، می دانم حرفم تکراری است اما ای کاش به فکر تیم باشند چرا که تنها دلخوشی مردم است. ما در مسجدسلیمان زندگی می کنیم و می بینیم که مردم با چه عشقی فوتبال را دنبال می کنند، باز هم از آنها بابت پنالتی عذر می خواهم.

 

ابراهیمی همچنین در انتهای نیز گفت: ما فکر نمی کنیم که با این امتیازات، کارمان تمام شده است و بی انگیزه هستیم، ما تا آخرین روز برای موفقیت خواهیم جنگید چراکه این همه موفقیت تیم ما نیست.

دیدگاه‌ها