کد خبر : 1652672 | 09 آذر 1398 ساعت 17:57 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

روز استقبال گرم طلایی ها از یزدانی (عکس)

مدافع تیم استقلال در دیدار مقابل تیم سابق خود با استقبال بازیکنان سپاهان روبرو شد.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر امروز سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند. در بازی امروز که حاشیه های فراوانی داشت، سیاوش یزدانی مدافع این فصل استقلال برای اولین بار مقابل تیم سابق خود قرار گرفت.

 

یزدانی که بعد از پیکان راهی سپاهان شده بود، دو فصل موفق را در اصفهان سپری کرد و خود را به عنوان یکی از مدافعان میانی خوب لیگ برتر شناساند. عملکرد خوب او باعث تصمیم باشگاه استقلال برای جذب وی شد و نهایتا یزدانی برای لیگ نوزدهم استقلال را انتخاب کرد.

این مدافع بلند قامت در ترکیب سه نفره خط دفاعی استقلال به خوبی جا افتاده است و امروز هم در ترکیب اصلی از سوی استراماچونی جا گرفت. یزدانی در ابتدای بازی به سمت نیمکت سپاهان رفت و با استقبال گرم هم تیمی های سابق خود و بازیکنان فعلی این تیم روبرو شد.

 

نکته مهم درباره یزدانی این است که در نیمه دوم و پس از تعویض او، استقلال فقط روزبه چشمی را به عنوان مدافع بلندقامت در اختیار داشت و این باعث تصمیم استراماچونی مبنی بر ورود طاهرخانی به زمین شد. اما در نهایت سپاهان موفق شد از یک توپ هوایی لحظه آخری استفاده کند و گل تساوی را به استقلال بزند.

 

1455127

 

عکس از رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها