کد خبر : 1652674 | 09 آذر 1398 ساعت 18:00 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

از امتیازات نباید به راحتی بگذریم

طیبی: پنالتی، فدای سر ابراهیمی!

کاپیتان نفت می گوید از دست رفتن پنالتی در مسابقات امری عادی است و ابراهیمی می داند که باید تمرکزش را برای دیدار های آتی بگذارد.

طیبی: پنالتی، فدای سر ابراهیمی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد نفت مسجدسلیمان در حالی روز گذشته برابر ذوب به تساوی رسید که حسین ابراهیمی وینگر موفق این تیم در این فصل،یک پنالتی از دست داد.

 

محمد طیبی کاپیتان نفت مسجدسلیمان درباره بازی این چنین گفت: بازی سختی بود و می‌دانستیم که تیم حریف بسته بازی می کند، به هرحال بازی جذابی از آب در نیامد و فکر می کنم یک امتیاز بد نباشد اگر چه ما مستحق سه امتیاز بودیم.

وی درباره پنالتی هدر رفته نفت توسط ابراهیمی نیز گفت: ما نباید دیدارهای گذشته را فراموش کنیم، حسین در بازی قبل برابر پرسپولیس پاس گل داد، او در بازی با استقلال و پیکان نیز پاس گل داده بود و نمی توان با این اشتباه او را قضات کرد، این پنالتی فدای سرش چرا که ما به او بیش از این نیاز داریم و باید تمرکز خود را برای دیدار های آتی بگذارد.

 

طیبی درباره تیم نفت و وضعیتش گفت: دیگر نمی دانیم چه بگوییم اما امیدوارم که مسئولین به دلخوشی مردم مسجدسلیمان توجه بیشتری داشته باشند و مردم باید بدانند که با همین قدرت و شدت به کارمان ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها