کد خبر : 1652679 | 09 آذر 1398 ساعت 18:09 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش امیدها در نقش جهان؛ خوش به‌حال استیلی

سرمربی تیم ملی امید حتما یکی از خوشحال ترین افراد بعد از دیدار تیم های سپاهان و استقلال است.

درخشش امیدها در نقش جهان؛ خوش به‌حال استیلی

به گزارش "ورزش سه"، هرچند تا چند هفته پیش همه نگران شرایط تیم ملی امید بودند اما هرچه به مرحله نهایی مسابقات مقدماتی المپیک نزدیک تر می شویم، دلایل بیشتری برای امیدواری به تیم امید پدیدار می شود.

امروز در بازی سپاهان-استقلال، دو بازیکن تیم ملی امید از بهترین های میدان بودند. قائدی یک سوپرگل برای استقلال زد، یک پاس گل داد و در جریان بازی نقش موثری در فاز حمله داشت. نورافکن هم گل تساوی سپاهان را در آخرین لحظات بازی به ثمر رساند و در تیم صدرنشین لیگ، همچنان یکی از لیدرهای خط میانی است.

 

در همین بازی عارف غلامی هم از مهره های موثر استقلال بود که قرار است در تیم امید هم از عناصر قابل اتکا برای حمید استیلی باشد. البته غلامی در مقطع فعلی هنوز در لیست تیم امید حضور ندارد و احتمال دارد مجددا به تیم اضافه شود.

پس از برگزاری بازی بزرگ اصفهان، قطعا یکی از خوشحال ترین شخصیت های فوتبال ایران حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید ایران است که کم کم برای یکی از چالش های بزرگ زندگی حرفه ای خودش آماده می شود و درخشش بازیکنانی مثل غلامی و قائدی و نورافکن در تیم های برتر لیگ برای استیلی، دستیاران اش و البته کل جامعه فوتبال ایران امیدوارکننده است.

دیدگاه‌ها