کد خبر : 1652695 | 09 آذر 1398 ساعت 18:46 | 84.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در این پست برایم خیلی سخت است؛

یزدانی: این داور با من مشکل دارد، نه استقلال!

مدافع تیم استقلال بازگشت به نقش جهان را اتفاقی ویژه قلمداد کرد و درباره بازی با این تیم صحبت کرد.

یزدانی: این داور با من مشکل دارد، نه استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی پس از تساوی استقلال مقابل سپاهان درباره وضعیت مصدومیت خود گفت: نمی دانم فعلا مشخص نیست. اما فکر می کنم دوباره همسترینگم آسیب دیده است. فردا ام آر آی می دهیم که ببینیم چه می شود.

 

او درباره پنالتی اعلام نشده استقلال گفت: پنالتی خیلی واضح بود. فکر می کنم این آقای داور با من مشکل دارد. سال قبل هم بازی نیمه نهایی جام حذفی با آن تیم بنده خدا، به نفع آن تیم گرفت و سر تیم من را برید. امسال هم این کار را کرد. فکر می کنم با من مشکل دارد تا استقلال.

یزدانی در مورد بازی امروز گفت: بازی خوبی بود. کل بازی دست ما بود. من احترام خاصی برای سپاهان قائل هستم اما تیم ما سوار بازی بود و متاسفانه نتوانستیم بازی را ببریم. حیف شد.

 

او درباره حواشی این مسابقه اظهار داشت: ما در زمین با هم رفاقتی نداریم اما بیرون از زمین رفیق هستیم. حالا نمی دانم چه دیده اند اما من سعی کردم تمام احترام را حفظ کنم. من بازیکن استقلال هستم و تمام وجودم را برای این تیم می گذارم. سال های قبل هم تمام وجودم را برای سپاهان گذاشتم. همه می دانند من عاشق سپاهان هستم و امیدوارم دوباره سال های بعد به اصفهان برگردم. ولی الان بازیکن استقلال هستم و با تمام وجود بازی می کنم.

او درباره حرکات عارف غلامی در اواخر بازی عنوان کرد: من ندیدم عارف چه کاری کرده اما اگر هواداران را تحریک کرده، کار اشتباهی بوده است.

 

مدافع استقلال در مورد یارگیری با کی روش استنلی و پست بازی اش گفت: کی روش یار مستقیم من بود و امروز هم نتوانست زیاد موفق عمل کند. من هم مصدوم شدم و متاسفانه نتوانستم بازی را ادامه دهم. بچه ها هم جای من خوب بازی کردند. من در استقلال دارم دفاع چپ بازی می کنم و در پست اصلی ام نیستم و برای من خیلی سخت است. ما 2-5-3 بازی می کنیم و برای من بازی در این پست واقعا سخت است ولی با تمام وجود سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

او در مورد اینکه گفته می شود یک پنالتی هم برای سپاهان اعلام نشده، گفت: من روی نیمکت بودم و نمی دانم خطای دفاع چپ ما داخل محوطه بود یا بیرون. ولی پنالتی ما را همه تماشاگران دیدند که توپ به دست خورد. شاید داور با من مشکل دارد چون نیمه نهایی جام حذفی پارسال هم سر سپاهان را برید.

 

یزدانی درباره بازگشت به نقش جهان گفت: حس و حال خاصی داشت. من هیچوقت فکر نمی کردم بخواهم روزی جلوی سپاهان بازی کنم. همه می دانند من چقدر عاشق سپاهان هستم. کمی شرایط سخت بود ولی باید با آن کنار آمد.

دیدگاه‌ها