کد خبر : 1652729 | 09 آذر 1398 ساعت 21:21 | 242.1K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه کشی رقابت های جام ملت های اروپا

یورو 2020: آلمان، فرانسه و پرتغال در گروه مرگ

قرعه کشی رقابت های یورو 2020 در حال برگزاری است و تیم های آلمان، فرانسه و پرتغال در گروه F این رقابت ها، با هم همگروه شدند.

 یورو 2020: آلمان، فرانسه و پرتغال در گروه مرگ

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی رقابت های سال آینده یورو 2020 امشب در بخارست رومانی برگزار شد و مهمترین اتفاق، قرار گرفتن تیم های فرانسه و آلمان، قهرمان های دو جام جهانی اخیر و پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی یورو در یک گروه بود.

از 24 تیمی که سال آینده در یورو حضور خواهند داشت، تکلیف صعود 20 تیم مشخص شده و تکلیف چهار تیم نهایی را برنده های چهار گروه حاضر در مرحله پلی آف مشخص خواهند کرد. 

 

1455227

 

 

قرعه  کشی کامل رقابت های یورو 2020:

 

گروه A: ایتالیا، سوئیس، ترکیه، ولز


گروه B: بلژیک، روسیه، دانمارک، فنلاند


گروه C: اوکراین، هلند، اتریش (تیم چهارم این گروه از بین تیم های بلاروس/ گرجستان/مقدونیه/ کوزوو مشخص می شود)


گروه D: انگلیس، کرواسی، جمهوری چک (تیم چهارم این گروه از بین تیم های اسکاتلند/ رژیم اشغالگر قدس/نروژ/ صربستان مشخص می شود)


گروه E: اسپانیا، لهستان، سوئد (تیم چهارم این گروه از بین تیم های وسنی/ ایرلند شمالی/اسلواکی/ ایرلند جنوبی مشخص می شود)


گروه F: آلمان، فرانسه، پرتغال (تیم چهارم این گروه از بین ایسلند/ بلغارستان/مجارستان/ رومانی مشخص می شود)

 

1455213

 

رقابت های یورو 2020 برخلاف دوره های گذشته، به طور منسجم در یک کشور برگزار نمی شود، بلکه در 12 شهر در سراسر اروپا برگزار می شود که تاکنون تنها 7 کشور میزبان صعودشان به یورو قطعی شده است. شهرهای میزبان گروه های مختلف به این شکل است:

 

گروه A: رم و باکو

 

گروه B: سن پترزبورگ و کپنهاگن

 

گروه C: آمستردام و بخارست

 

گروه D: لندن و گلاسکو

 

گروه E: بیلبائو و دوبلین

 

گروه F: مونیخ و بوداپست

 

1455206

 

 

تنها تیم های سید یک که فرصت میزبانی ندارند، تیم های بلژیک و اوکراین هستند. این دو تیم فقط می توانستند در گروه های B یا C قرار بگیرند (بقیه سرگروه ها باید در گروه هایی قرار بگیرند که امکان میزبانی داشته باشند) و با توجه به اختلافات سیاسی اوکراین و روسیه، مشخص بود که شاگردان آندری شوچنکو با هلند در گروه C قرار می گیرد و بلژیک با روسیه و دانمارک در گروه B؛ موضوعی که باعث عصبانیت بلژیکی ها شده بود زیرا بلژیک که یکی از بهترین آمارها در مرحله مقدماتی را داشت، نه تنها امکان میزبانی را ندارد، بلکه باید یک سفر طولانی به سن پترزبورگ داشته باشد.

کوین دی بروین در مورد این مسئله گفته بود:" این شرم آور است. به نظر من، این شبیه یک رقابت قلابی است. فوتبال به شکل فزاینده ای شبیه به یک تجارت شده است."

 

1455224

 

رود گولیت، کاپیتان سابق هلند، یکی از مجریان مراسم بود. او در سال 1988 با نارنجی ها قهرمانی در یورو را جشن گرفت.

 

1455223

 

فرانچسکو توتی هم در انجام قرعه کشی مشارکت داشت؛ ستاره سابق آتزوری که پنالتی چیپش به هلند در یورو 2000، یکی از تصاویر فراموش نشدنی این رقابت هاست.

 

1455222

 

خوش و بش روبرتو مانچینی و گرت ساوتگیت؛ ایتالیا و انگلیس با نمایش هایی که در مرحله مقدماتی نشان دادند، از مدعیان یورو 2020 هستند.

 

دیدگاه‌ها