کد خبر : 1652796 | 10 آذر 1398 ساعت 10:45 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از افتادن لنزها روی چمن

دروازه‌بانی که با یک چشم جلوی بایرن ایستاد

لوکاس هرادسکی، دروازه‌بان لورکوزن نقش مهمی در پیروزی این تیم مقابل بایرن مونیخ بازی کرد و این در حالی بود که در اوایل بازی لنزهای خود را از دست داد و به قول خودش با یک چشم بازی می‌کرد.

دروازه‌بانی که با یک چشم جلوی بایرن ایستاد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم بایرن مونیخ و بایر لورکوزن که دیشب در خانه بایرن، آلیانز آرنا برگزار شد در حالی در پایان با نتیجه 2-1 به سود لورکوزن به پایان رسید که بایرنی‌ها در این بازی فرصت‌های زیادی را از دست دادند و لوکاس هرادسکی، دروازه‌بان فنلاندی لورکوزن با نمایش درخشان خود در این بازی یکی از عوامل ناکامی بایرنی‌ها بود.

 

1455285

 

علی‌رغم درخشش خارق‌العاده هرادسکی، بایرنی‌ها سه بار هم توپ را توسط گنابری، گورتزکا و لواندوفسکی، به تیر دروازه کوبیدند و در یک موقعیت طلایی هم در حالی که بازیکنان بایرن با او سه به یک بودند گنابری با یک پاس اشتباه کار را خراب کرد تا یک گل بسیار حساس برای بایرن از دست برود.

 

1455286

 

اما اتفاق جالب دیگری که در این دیدار برای هرادکی، دروازه‌بان لورکوزن افتاد این بود که او در جریان بازی لنزهای چشمی خود را از دست داد و مجبور شد بخشی از این بازی را با بینایی نصفه نیمه ادامه دهد. گل بایرن مونیخ در دقیقه 34 در حالی توسط توماس مولر به ثمر رسید که هرادسکی پیش از آن لنزهای خود را از دست داده بود و تنها می‌توانست با یک چشم خود ببیند. مولر با استفاده از این فرصت دروازه او را باز کرد تا بازی دو تیم 1-1 مساوی شود.

 

1455287

 

هرادسکی در پایان بازی درباره این اتفاق گفت:" من در نیمه اول لنزهایم را از دست دادم. تا قبل از سوت پایان نیمه اول حدود بیست دقیقه عملا چیزی نمی‌دیدم. یعنی من در واقع سعی می‌کردم مقابل بایرن با یک چشم بازی کنم".

 

اما بعد از شروع نیمه دوم که بینایی هرادسکی دوباره کامل شده بود او در یک نیمه درخشان 10 سیو انجام داد تا نقش مهمی در پیروزی لورکوزن داشته باشد.

 

1455284

 

با توجه به فرصت‌های از دست رفته متعدد بایرن مونیخ و سه تیر دروازه‌ای که این تیم داشت سرمربی لورکوزن در پایان بازی اعتراف کرد که تیمش خوش‌شانس بوده که بایرنی‌ها در این بازی نتوانسته‌اند آن طور که باید گلزنی کنند. ولی او از بازیکنانش هم به خاطر عملکرد عالی‌شان در این بازی و کسب سه امتیاز تقدیر کرد. سون بندر، هافبک لورکوزن هم در پایان بازی در مقابل دوربین‌ها اعتراف کرد که تیمش در این بازی مقابل بایرن مونیخ خو‌ش‌شانس بوده و با شانس بالا توانسته سه امتیاز شیرین بدست بیاورد.

 

 

دیدگاه‌ها