کد خبر : 1652812 | 10 آذر 1398 ساعت 11:24 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

سال دیگر همه از استراماچونی تقلید می‌کنند

سامره: شک نکنید استقلال قهرمان لیگ می‌شود

گلزن سابق استقلالی ها با اشاره به این که تیم استراماچونی شایسته تقدیر است از آنها به عنوان مدعی اول قهرمانی یاد کرد.

سامره: شک نکنید استقلال قهرمان لیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، علی سامره مهاجم محبوب و محجوب سال های گذشته استقلال با تعریف از تاثیری که آندره‌آ استراماچونی روی این تیم گذاشته، با ابراز خوشحالی از نتیجه دادن تلاش های سرمربی ایتالیایی، تیم او را مدعی اول قهرمانی لیگ نوزدهم دانست و مدعی شد به زودی استقلال صدرنشین لیگ می شود.


علی سامره گفت:« نمایش فوق العاده ای در نقش جهان رقم خورد که پیش بینی این فوتبال سطح بالا و با کیفیت هم وجود داشت. به هر حال دو تیمی مقابل هم قرار گرفتند که هر کدام ادعای قهرمانی داشتند و از همه مهم تر مربیانی خوش فکر بالای سر آنها بود اما بی انصافی‌ست که نگوییم استقلال تیم برتر زمین بود همان طور که خود امیر قلعه نویی نیز به آن اعتراف کرد».


او ادامه داد:« استقلال فوق العاده بازی کرد و برای هر دقیقه از این فوتبال برنامه داشت. البته در برخی صحنه ها زیاد خوش شانس نبود اما با این وجود تیم برتر زمین بود و استحقاق رسیدن به سه امتیاز را داشت که بدشانسی و اشتباهات داوری مانع رقم خوردن این اتفاق در نقش جهان شد. اما شک نکنید به زودی استقلال با استراماچونی یکه تاز و صدرنشین لیگ خواهد شد».


گلزن سابق آبی ها در لیگ برتر و تیم ملی در ادامه به تغییرات ایجاد شده توسط استراماچونی اشاره و تصریح کرد:« اوایل انتقادات زیادی به عملکرد استقلال با استراماچونی شنیده می شد اما دیدید که من از روز اول شک نداشتم این تیم آینده درخشانی با مربی خوش فکر ایتالیایی خواهد داشت. تغییراتی که استراماچونی در استقلال ایجاد کرد زیاد هم پیچیده نبود و او در عین سادگی توانست درصدی از فوتبال روز دنیا را به تیم و فوتبال باشگاهی ایران تزریق کند که از سال بعد شک ندارم همه به تقلید از افکار او خواهند پرداخت».


سامره در ادامه افزود:« سیستم و چیدمان 2-5-3 که این روزها استقلال با آن نمایشی دل انگیز دارد در عین سادگی با پیچیدگی هایی مواجه است که رسیدن به این پیچیدگی ها زیاد آسان نیست به همین خاطر احساس می کنم استقلال اگر بتواند خواسته های مربی را در مسیر تقویت تیم برآورده کند، حداقل برای دو سه فصلی در کورس قهرمانی حرف اول را بزند و در آسیا نیز نماینده ای شایسته برای ایران باشد».


پیشکسوت آبی ها در پایان گفت:« استقلال بعد از بازی بزرگ با سپاهان حالا باید به مصاف پدیده برود که این خوان آخر در نیم فصل نخست است. با تمام این تفاسیر من همان حرف روزهای ابتدایی را تکرار و ادعایم این است که تیم استراماچونی بدون شک مدعی اول قهرمانی است و می تواند جام را بالای سر ببرد».

دیدگاه‌ها