کد خبر : 1652838 | 10 آذر 1398 ساعت 12:33 | 65.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای توییتری: نتیجه معلوم شد؛ مسی فاتح توپ طلا

فهرستی از رده‌بندی نامزدهای دریافت توپ طلا به شبکه‌های اجتماعی درز کرده که مدعی است لیونل مسی و ویرژیل فن‌دایک در رتبه‌های اول و دوم و کریس رونالدو در رتبه چهارم این فهرست قرار دارد.

ادعای توییتری: نتیجه معلوم شد؛ مسی فاتح توپ طلا

به گزارش "ورزش سه"، فهرستی از رده‌بندی نامزدهای دریافت توپ طلای 2019 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که مدعی است در حال حاضر رده‌بندی، نهایی شده و لیونل مسی برنده توپ طلای امسال خواهد بود.

 

1455374

 

البته پیش از این هم رسانه‌های زیادی اعلام کرده بودند که لیونل مسی بیشترین شانس را برای بدست آوردن ششمین توپ طلای خود دارد ولی با ویرژیل فن‌دایک مدافع لیورپول رقابتی تنگاتنگ دارد. در این فهرست که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده مسی در نهایت با 446 امتیاز موفق شده از فن‌دایک که 382 امتیاز دارد پیشی گرفته و برنده توپ طلا شود.

 

1455372

 

رای‌‌گیری درباره توپ طلا پیش از این به پایان رسیده ولی هنوز مشخص نیست که این فهرست که تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده فهرست رسمی است یا نه.

 

1455373

 

در این فهرست محمد صلاح دیگر ستاره لیورپول در رتبه سوم قرار دارد و کریستیانو رونالدو در رتبه چهارم قرار گرفته است.

 

سادیو مانه دیگر ستاره لیورپول در رتبه پنجم این لیست قرار دارد و کیلین امباپه ستاره پاری سن ژرمن در رتبه هفتم ایستاده است.

 

1455375

 

توپ طلا به بازیکنی تعلق می‌گیرد که در سال تقویمی بهترین عملکرد را داشته باشد. روزنامه‌نگارانی منتخب از سراسر دنیا به فهرستی شامل سی بازیکن رای می‌دهند و توپ طلا بر اساس آرای آنها به بهترین بازیکن انتخاب شده در رای‌گیری اهدا می‌شود.

 

 

دیدگاه‌ها