کد خبر : 1652839 | 10 آذر 1398 ساعت 12:59 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: در ماجرای پرچم گرت بیل شلوغ‌کاری شد

رایان گیگز سرمربی ولز با حمایت از ستاره هموطنش گرت بیل می‌گوید در ماجرای نمایش دادن پرچم جنجالی او و کنایه‌اش به رئال مادرید بیش از حد شلوغ‌کاری شده و جنجال به راه افتاده است.

گیگز: در ماجرای پرچم گرت بیل شلوغ‌کاری شد

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل بعد از راه‌یابی ولز به مرحله نهایی یورو2020 به صورتی در حال شادی با پرچم کشورش ولز دیده شد که روی این پرچم کلماتی کنایه‌آمیز خطاب به رئال مادرید نوشته بود. این حرکت گرت بیل هواداران رئال را به شدت عصبانی کرد و باعث شد او به دلیل بی‌احترامی به باشگاه هدف شدیدترین انتقادها قرار بگیرد. اما رایان گیگز، سرمربی ولز از ستاره‌اش حمایت کرده و می‌گوید در این ماجرا بیش از حد شلوغ کاری شده و جنجال به راه افتاده است.

 

1455379

 

در ماه نوامبر زمانی که ولز موفق شد در شهر کاردیف، مجارستان را شکست داده و به مرحله نهایی یورو2020 صعود کند گرت بیل یک پرچم ولز به دست گرفت که روی آن نوشته شده بود:" ولز، گولف، مادرید؛ اولویتهای من به ترتیب".

 

چند روز بعد زمانی که گرت بیل در دیدار رئال و سوسیداد به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد با سوتهای اعتراضی هواداران رئال روبرو شد.

 

اما رایان گیگز بعد از مشخص شدن قرعه تیم ملی ولز در یورو2020 در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" نمی‌دانم گرت بیل در این ماجرا نقش داشته یا نه ولی واقعیت این است که در این مورد خیلی شلوغ کاری شده و جنجال بی‌دلیل به راه افتاده. آن شب برای گرت یک شب خاص بود. گرت در دومین بازی خود ظرف سه روز به میدان رفته بود و نشان داد چه آمادگی بدنی‌ای دارد و چقدر حرفه‌ای است".

 

دیدگاه‌ها