کد خبر : 1652869 | 10 آذر 1398 ساعت 15:32 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

اتلتیکو طلسم لعنتی وندا را می شکند؟

اتلتیکو مادرید از زمانی که به ورزشگاه وندامتروپولیتانو نقل مکان کرده هرگز موفق به پیروزی بر رئال و بارسا نشده است.

اتلتیکو طلسم لعنتی وندا را می شکند؟

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که اتلتیکو در ویسنته کالدرون بازی های خانگی خود را برگزار می کرد، این ورزشگاه برای هر تیمی کابوس بود. فشار هواداران اتلتیکو در ورزشگاه می توانست برای هر حریفی در هر سطح قدرتی خردکننده باشد. اغلب بازیکنانی که در این ورزشگاه برابر اتلتیکو به میدان رفته بودند، این مساله را تصدیق می کنند.

سفید و قرمزهاتی شهر مادرید سه سال است که به ورزشگاه جدید خود وندا متروپولیتانو نقل مکان کرده  و ویسنته کالدرون نیز اخیرا تخریب شد. 

 

 

1455431

 

 

اتلتیکو امشب یکی از حساس ترین بازی های فصل خود را برابر بارسا پیش رو دارد. حریفی که تاکنون در وندا موفق به شکستش نشده است. شاگردان دیگو سیمئونه در ورزشگاه جدید خود موفق به شکست رئال نیز نشده اند.

در واقع اتلتیکو برابر بزرگترین رقبای خود یعنی رئال و بارسا نتوانسته در زمین خود پیروز شود. دو تساوی بدون گل و یک شکست 1-3 از رئال و دو تساوی 1-1 برابر بارسا حاصل کار روخی بلانکوس در وندا بوده است.

از بازیکنانی که امشب برابر بارسا به میدان خواهند رفت، تنها سائول نیگز بوده که لذت گل زدن به بارسا در وندا را چشیده است. او در تساوی 1-1 سال 2017 دو تیم در مادرید گلزنی کرد. فصل قبل نیز تک گل اتلتیکو را دیگو کاستا زد که امشب غایب خواهد بود.

بارسا در دو فصل اخیر در وندا ابتدا 1-0 عقب افتاده اما با گل های دقایق پایانی سوارز(82) و دمبله(90) موفق به کسب تساوی شده است.

 

 

1455430

دیدگاه‌ها