کد خبر : 1652883 | 10 آذر 1398 ساعت 16:51 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

یووه 2-2 ساسوئولو

یوونتوس و فرار از شکست با گلزنی رونالدو

یوونتوس در دیداری که به سه امتیاز آن نیاز حیاتی داشت، برابر ساسوئولو متوقف شد تا حالا خطر از دست رفتن صدر را حس کند. گل تساوی بخش یووه را رونالدو به ثمر رساند.

یوونتوس و فرار از شکست با گلزنی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس به عنوان صدرنشین سری آ و سرمست از پیروزی 1-0 بر اتلتیکو در لیگ قهرمانان، امروز میزبانی از ساسوئولو را برعهده داشت. تیم پانزدهم جدول در سال های اخیر برابر بزرگان ایتالیا حریف دست و پا بسته ای نبوده و یووه با علم به این قضیه با تمام قوا وارد زمین شد.

کریستیانو رونالدو که در بازی هفته قبل برابر آتالانتا غایب بود، امروز در کنار ایگواین زوج تهاجمی بیانکونری را تشکیل می داد.

 

 

 

 

یوونتوس با حمایت هوادارانش بازی را بهتر آغاز کرد و دقیقه 7 می توانست به گل برتری برسد. 

برناردسکی با حرکت و پیشروی خوب خود، توپ را در اختیار ایگواین قرار داد و سانتر کوتاه این بازیکن به درون محوطه جریمه برای امره جان می رفت که اولین گل را به همراه داشته باشد ولی او در دو قدمی دروازه موفق به گلزنی نشد.

 

دقیقه 18 شوت محکم ایگواین با اختلافی اندک از روی دروازه راهی اوت شد ولی دو دقیقه بعد یووه به گل رسید. پاس بنتانکور در بیرون محوطه جریمه به بونوچی رسید و کاپیتان با یک شوت فوق العاده، موفق به باز کردن دروازه ساسوئولو شد.

 

 

1455441

 

 

گل یوونتوس اما دقیقه 22 پاسخ داده شد و همه چیز خیلی زود برابر شد.

بوگا در کنج محوطه جریمه توپ را به کاپوتو پاس داد و ثانیه ای بعد دوباره توپ به وی رسید تا با بوفون در زاویه بسته تک به تک شود ولی ضربه چیپ تماشایی او گلر بزرگ یوونتوس را ناکام گذاشت تا ساسوئولو خیلی زود به گل تساوی دست یابد.

در دقایق باقیمانده توپی دیگر از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه مساوی خاتمه یافت.

 

 

 

تنها دو دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که یووه برای دومین بار دروازه خود را باز شده دید.

ماتایس دی لیخت مدافع هلندی با دفع توپ اشتباه خود باعث شد تا کاپوتو صاحب توپ شود و او هم بلافاصله اقدام به شوتزنی کرد. شدت ضربه زیاد نبود و بوفون در ابتدا موفق به مهار توپ شد ولی در ادامه، توپ از دستان او خارج شد و به درون دروازه غلتید. اشتباهی بزرگ و باورنکردنی از بوفون که در نهایت منجر به گل ساسوئولو شد.

 

 

1455442

 

 

یوونتوس که برای جبران از چپ و راست حمله می کرد، دقیقه 60 توسط رونالدو به گل رسید ولی او در لحظه دریافت پاس در منطقه آفساید قرار داشت و به درستی گل او مردود اعلام شد.

یوونتوس دست بردار نبود و پس از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست داد، دقیقه 67 به یک ضربه پنالتی دست یافت.

 خطای مدافع ساسوئولو روی دیبالا داور را مجاب به اعلام پنالتی کرد. رونالدو پشت توپ قرار گرفت و برخلاف جهت دروازه بان، آن را تبدیل به گل کرد تا حساب کار 2-2 شود.

 

 

1455457

 

 

دقیقه 88 یوونتوس چیزی با رسیدن به گل سوم فاصله نداشت اما ضربه رمزی را گلر ساسوئولو روی خط مهار کرد تا بهترین بخت برای گل برتری بیانکونری از دست برود.

ضربه رونالدو در دقیقه 93 نیز با برخورد به پای مدافع حریف راهی کرنر شد تا در نهایت این بازی با تساوی 2-2 به اتمام برسد. اینتر در صورت برتری بر اسپال به صدر خواهد رسید.

دیدگاه‌ها