کد خبر : 1652906 | 10 آذر 1398 ساعت 17:29 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلایتون بلک مور:

از حضور لواندوفسکی در یونایتد خوشحال می شوم

کلایتون بلک مور، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است که مهاجمان فعلی این تیم فاقد تجربه کافی هستند.

از حضور لواندوفسکی در یونایتد خوشحال می شوم

به گزارش "ورزش سه"، کلایتون بلک مور، ستاره سابق منچستریونایتد، در مصاحبه ای جالب از روبرت لواندوفسکی به عنوان یک الگو یاد کرده و معتقد است که مهاجمان منچستریونایتد باید عملکرد این بازیکن را سرلوحه کار خود قرار دهند. این بازیکن سابق تیم ملی ولز همچنین نا امیدی خود را درباره جدایی روملو لوکاکو از جمع شیاطین سرخ ابراز کرده است.

 

بلک مور در این مصاحبه خود گفته است: " منچستریونایتد باید یک مهاجم خوب جذب کند که به وسیله آن به بازیکنانش آموزش دهد. من دوست دارم که روبرت لواندوفسکی به یونایتد بیاید. او 31 ساله است اما هنوز هم به گل زدن به عنوان یک تفریح نگاه می کند. من همچنین از بازگشت زلاتان ابراهیموویچ نیز خوشحال خواهم شد. ما روملو لوکاکو را به اینتر فروختیم که یک تصمیم بزرگ بود. به نظرم سولسشر باید جایگزینی برای او انتخاب کند؛ در غیر این  صورت نباید لوکاکو را می فروختیم. ما به یک مهاجم فوق العاده نیاز داریم تا به تیم کمک کند. بازیکنان جوان نشان داده اند که در صورت آمادگی چه توانایی هایی دارند. با این وجود اما فکر می کنم که آن ها به کسب تجربه نیاز دارند. "

 

 

 

1454152

 

 

بلک مور در ادامه نسبت به جدایی کریس اسمالینگ انتقاد کرد و گفت: " اگر از من بخواهید که بین جونز و اسمالینگ یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخاب من اسمالینگ خواهد بود. جونز باید بازی خوانی را یاد بگیرد و در موقعیت های مناسب قرار بگیرد. "

دیدگاه‌ها