کد خبر : 1652912 | 10 آذر 1398 ساعت 18:11 | 78.1K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ، وریا، فرشید و رفقا منجمد شدند

استقلالی‌ها در سرمای زیر صفر درجه(عکس)

بازیکنان تیم استقلال بعد از نمایش خوبی که برابر سپاهان داشتند امروز را به ریکاوری پرداختند.

به گزارش" ورزش سه" استقلالی ها بعد از یک نمایش خیره کننده در اصفهان و در حالی که تا آخرین لحظات سه امتیاز این بازی مهم را به دست آورده بودند در نهایت با یک امتیاز به سمت تهران حرکت کردند. بازیکنان این تیم بعد از رسیدن به تهران امروز به کلینیک دکتر نوروزی رفتند.


نکته تمرین ریکاوری امروز استقلالی ها استفاده از تجهیزات جدید بود که باعث شد بازیکنان این بتوانند یک مرحله ریکاوری مناسب را بعد از بازی سنگینی که برابر سپاهان داشتند انجام داده و بتوانند برای بازی حساس روز پنجشنبه برای شهرخودرو آماده شوند.

 

1455476

 

1455475


از تجهیزاتی که امروز بازیکنان استقلال از آن برای ریکاوری استفاده کردند دستگاه کریو تراپی یا سرما درمانی بود. در سال های قبل نبود چنین دستگاه هایی باعث شده بود تا با ابزار و وسایل ابتدایی برای ریکاوری یخ استفاده شود اما با استفاده از دستگاه کریوتراپی این روند به شکل علمی و با درجه انجماد مناسب انجام می شود. هدف از کریوتراپی کاهش سوخت و ساز سلولی، افزایش بقای سلولی، کاهش التهاب، کاهش درد و اسپاسم، انقباض عروق است.

 

1455474

 

1455473

 

1455478


دکتر نوروزی پزشک قدیمی و با تجربه استقلال در ارتباط با این دستگاه ها که به تازگی در کلینیکش به کار گرفته است گفت:" این دستگاه کریوتراپی است و برای کارهای مربوط به سرمادرمانی و ریکاوری در یخ انجام می شود. امین منوچهری بازیکن سابق استقلال در این رابطه خیلی کمک کرد تا این دستگاه ها را به کلینیک بیاوریم و بازیکنان بتوانند سرمادرمانی را به شکل درست و علمی انجام بدهند."


امروز بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته، هروه میلیچ، روزبه چشمی، وریا غفاری سرما درمانی کردند.

دیدگاه‌ها