کد خبر : 1652932 | 10 آذر 1398 ساعت 19:25 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

نوریچ 2 - 2 آرسنال؛ رفتن امری هم چاره کار نبود!

آرسنال در خانه نوریچ با نتیجه تساوی 2-2 متوقف شد.

نوریچ 2 - 2 آرسنال؛ رفتن امری هم چاره کار نبود!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین دیدار بعد از جدایی اونای امری و حضور فردریک لینبرگ روی نیمکت آرسنال، شرایط توپچی ها تغییر چندانی نکرد و آنها در دیداری که دو بار از نوریچ عقب افتادند، در نهایت با درخشش پیر آمریک اوبامیانگ به تساوی 2-2 و یک امتیاز دست یافتند.

 

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه نه و با ضربه سر شکودران مصطفی به گل اول دست یابد، اما هرناندز روی خط این ضربه را دفع کرد.

 

اما در دقیقه بیست این نوریچ بود که به گل اول دست یافت. تیمو پوکی پشت محوطه صاحب موقعیت شد و بعد از پیشروی، ضربه او پس از برخورد به مدافعان آرسنال وارد دروازه این تیم شد.

 

1455496

 

اما دقایقی بعد آرسنال صاحب یک ضربه پنالتی شد که ابتدا تیم کرول ضربه را مهار کرد اما داور بعد از بازبینی دستور تکرار داد و این بار پیر آمریک اوبامیانگ موفق به گلزنی شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

1455497

 

اما در حالیکه به نظر می رسید نیمه اول با نتیجه تساوی رو به پایان است، این نوریچ بود که در اوقات تلف شده به گل دوم هم دست یافت. با پاس هرناندز، تاد کنتول در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و توانست با یک بغل پای فنی و تماشایی گل دوم نوریچ را نیز وارد دروازه آرسنال کند  تا نیمه نخست با نتیجه 1-2 به سود این تیم تمام شود.

 

1455500

 

توپچی ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و بعد از خلق یکی دو موقعیت، در دقیقه 56 به گل تساوی دست یافتند. روی ارسال کرنر از سمت راست، ابتدا ضربه مصطفی به مدافعان نوریچ برخورد کرد و روی ریباند اوبامیانگ موفق شد با یک ضربه محکم زننده گل تساوی لقب گیرد.

 

در دقیقه 60 نوریچ تا آستانه زدن گل سوم نیز پیش رفت، اما ضربه مک لین در آستانه ورود به گوشه دروازه بود که با مهار فوق العاده برند لنو دفع شد.

 

دقایقی بعد و روی ارسال زیمرمن، نوریچ باز هم مقابل دروازه آرسنال صاحب موقعیت شد اما خروج به موقع برند لنو دروازه توپچی ها را نجات داد.

 

در دقیقه 81 مسوت اوزیل بخت خود را برای باز کردن دروازه نوریچ امتحان کرد، اما ضربه او چندان محکم نبود و تیم کرول موفق به مهار آن شد. در ادامه تلاش دو تیم اثربخش نبود و در نهایت دیدار آرسنال و نوریچ با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها