کد خبر : 1652942 | 10 آذر 1398 ساعت 20:19 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان هفته دهم لیگ والیبال با پیروزی مدعیان

ورامین بازهم نباخت؛ برد ارومیه در مشهد

تیم‌های سایپا، سپاهان، شهرداری ارومیه، پیکان، فولاد سیرجان و شهرداری ورامین برندگان هفته دهم لیگ برتر والیبال لقب گرفتند.

ورامین بازهم نباخت؛ برد ارومیه در مشهد

به گزارش "ورزش سه"، هفته دهم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در نهایت همه تیم‌های مدعی توانستند برابر رقبای خود به برتری برسند.


در تهران سایپا مقابل کاله مازندران قرار گرفت و توانست برتری خود را به حریفش دیکته کند. شاگردان شهنازی در نهایت این بازی را با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان بردند تا همچنان جزو بالانشین‌های جدول باشند.


سپاهان اصفهان در ادامه روند موفقیت آمیز خود در خانه شهروند اراک یک پیروزی دیگر را کسب کرد و با نتیجه 3 بر صفر از سد میزبان خود گذشت.


پیام خراسان در حساس‌ترین بازی هفته از شهرداری ارومیه میزبانی می کرد. این تیم مشهدی که در هفته های اخیر روند بهتری از ابتدای فصل گرفته بود، برابر تیم پرستاره مصطفی کارخانه در ست پنجم کم آورد و 3 بر 2 باخت.


پیکان که با ترکیبی جوان در لیگ امسال حاضر شده، توانست در یک بازی خارج از خانه مقابل راه یاب ملل مریوان به برتری 3 بر یک دست پیدا کند.


خاتم اردکان هم یک شکست خانگی را مقابل فولاد سیرجان ایرانیان تجربه کرد تا شرایطش از قبل بحرانی تر شود.


شهرداری ورامین تیم صدرنشین و بدون شکست لیگ امسال بازهم با پیروزی بازی خود را پشت سر گذاشت. این تیم با نتیجه 3 بر 2 و به سختی از سد شهداب یزد گذشت.


نتایج کامل بازی‌های هفته دهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:


سایپا 3 – کاله مازندران 1

 

شهروند اراک 0 – فولاد سپاهان اصفهان 3

 

پیام خراسان 2 – شهرداری ارومیه 3

 

راه‌یاب ملل مریوان 1 – پیکان 3

 

خاتم اردکان 1 – فولاد سیرجان ایرانیان 3

 

شهرداری ورامین 3 – شهداب یزد 2

دیدگاه‌ها